توییتر

فعالان عربستانی در فضای مجازی کمپین بزرگ اعتراضی علیه آل سعود را با عنوان یاری مکه و قدس و تمام مسائل امت اسلام در روز جمعه فراخوان داده‌اند.

به گزارش مشرق، چندی است که در فضای مجازی، کاربران عربستانی کمپین بزرگی با عنوان «یاری مکه و قدس و  تمام مسائل عربی و اسلامی» را برای روز جمعه آتی فراخوان داده‌اند.

مخالفان رژیم حاکم بر عربستان در پیام‌های خود تاکید کرده‌اند در بزرگترین کمپین اعتراضی فضای مجازی علیه آل سعود شرکت خواهند کرد.

فعالان عربستانی تاکید می‌کنند که صدها سند و مدرک در اختیار دارند که طرح‌ها و پروژه‌های خاندان فاسد حاکم بر عربستان و خیانت آنها علیه مسائل امت اسلام و اعراب را رسوا خواهد کرد.

آنها با ایجاد هشتگ «#خائن_القدس_والحرمین» و همه ما ضد آل سعود هستیم،‌تاکید کردند جمعه به جهان و نیز به تمام کسانی که پشت سر خاندان آل سعود هستند،‌اعلام خواهیم کرد که همه ما با وجود اختلاف مذهب و وطن و احزاب و افکار مختلف که حتی به سطح اختلاف و درگیری برسد، هرگز از غده شومی که نقاب اسلام پوشیده‌اند و در پیکره امت اسلام ریشه دوانده‌اند و به بنی‌صهیون خدمت می‌کنند،‌ چشم پوشی نخواهیم کرد و خواهیم گفت «خائن القدس و الحرمین، همه ما ضد آل سعود هستیم»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس