مسی

برای همه، جای سوال بود که چرا مسی که ابتدای تابستان بارسلونا خبر از تمدید قراردادش داده بود، حاضر به تایید آن نمی شد.

به گزارش مشرق، جولای امسال بود که بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد مسی داد و شبکه TV3 بارسلون نیز گزارشی ویژه در این زمینه پخش کرد. همه در انتظار بودند که پس از بازگشت کاروان بارسا از تور آمریکا، مسی در یک نشست ویژه کنار رئیس بارسلونا قرارداد را امضا کرده و عکسی رسمی با وی بگیرد اما این اتفاق نیفتاد.

کمی بعد فاش شد که قرارداد مسی توسط پدر او امضا شده و مسی امضای نهایی را نزده است. سرانجام دو هفته پیش بود که فوق ستاره آرژانتینی قراردادی جدید با بارسلونا تا 2021 امضا کرد؛ قراردادی که با تایید خود باشگاه متفاوت با قرارداد تابستانی بود.

مارکوس لوپز، خبرنگار نشریه مارکا امروز فاش ساخت که چرا این همه تاخیر در تمدید قرارداد مسی به وجود آمده بود.

همه چیز به باشگاه سیتی و پیشنهاد نجومی شیخ منصور، مالک اماراتی این باشگاه بر می گردد. او که همواره در رویای جذب مسی به سر می برد، چندی پیش پیشنهادی به مسی ارائه داد که به نظر ردنکردنی می رسید. 50 میلیون یورو حقوق خالص در سال به علاوه 100 میلیون یورو پاداش برای پیوستن به سیتی. شیخ منصور همچنین وعده داده بود که هرگونه مشکل مالیاتی و غیره برای مسی و خانواده اش را نیز باشگاه سیتی تقبل خواهد کرد.

این پیشنهاد نه یک شایعه که یک واقعیت بود و پپ گواردیولا هم در آن نقشی نداشت. شیخ منصور خود اصرار به جذب مسی داشت و حاضر بود هر رقمی برای این انتقال هزینه کند.

مسی هرگز در این مورد اظهارنظر نکرد و پیشنهاد سیتی را بدون پاسخ گذاشت و البته حاضر به تمدید با بارسلونا نیز نمی شد.

این خبر به گوش بارتومئو(رئیس بارسلونا) رسید و او دریافت که قرارداد اولیه مسی که توسط پدر او امضا شده بود، تا چه اندازه ناقص است. باشگاه بارسلونا برای حفظ مسی و بی اثر گذاشتن پیشنهاد نجومی شیخ منصور، در نهایت حاضر شد دستمزد او را به 50 میلیون یورو در سال(برابر با پیشنهاد سیتی) افزایش دهد و رقم فسخ او را نیز به 700 میلیون یورو ارتقا داد(رقم فسخ قرارداد تابستانی 300 میلیون یورو بود).

به این ترتیب مسی بار دیگر بیشترین دستمزد را در میان فوتبالیست ها دریافت می کند و از نیمار و رونالدو پیشی گرفت.  بارسلونا هم حالا با خیالی آسوده به سال های آتی فکر می کند و اطمینان دارد که چک هیچ شیخی نمی تواند مسی را از نوکمپ جدا کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس