سهراب مرادی

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سهراب مرادی شاهکار کرد و به حقش که مدال طلای قهرمانی جهان بود، رسید.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره عملکرد کیانوش رستمی و سهراب مرادی در مسابقات جهانی اظهار داشت : خیلی خوشحالم که سهراب مرادی به حقش رسید. این اتفاق سال‌ها قبل باید برایش می‌افتاد اما نیفتاد. با این وجود بالاخره به حقش که این مدال جهانی بود رسید و یک شاهکار به خرج داد. در آمریکا جایی که شاید خیلی‌ها از به اهتزاز درآمدن پرچم ایران خوشحال نمی‌شوند، دو پرچم ایران کنار هم به اهتزار درآمد.

وی افزود: خوشحالم که یک جوان 22-23 ساله آمد و خوش درخشید و مدال برنز گرفت. ایوب موسوی واقعا خوب بود. سهراب مرادی هم لیاقتش را داشت و حتی در حرکت یک ضرب به صورت قطع می‌توانست رکوردشکنی کند و قطعا در آینده این نوید را می‌دهیم که با این اخلاق و پشتکار رکورد یکضرب دنیا را هم به خودش اختصاص می‌دهد. او بعد از المپیک طلای جهانی را گرفت و نشان داد که هیچ وقت دیر نیست و فعل خواستن را صرف کرد. ایوب موسوی هم یک جوان آینده‌داری است که اولین مدال جهانی خودش را در رده بزرگسالان گرفت و شایسته بیشتر از اینهاست و قطعا با پشتکاری که دارد مدال‌های خوش‌رنگ‌تری می‌گیرد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص کیانوش رستمی گفت: او واقعا به عشق مردم روی تخته رفت و همین که مدال نقره گرفت کار بزرگی انجام داد. به اعتقاد من کیانوش می‌توانست در مجموع و دوضرب مدال بگیرد، اما با وجود مصدومیتش غیرت به خرج داد و فقط به خاطر شادی دل مردم این مدال گرفت.

مرادی در پایان عنوان کرد: در ادامه 4 وزنه‌بردار پرامید داریم و امیدوارم که بتوانیم در آن اوزان هم خوش بدرخشیم و سایر نفرات‌مان هم مدال‌های خوشرنگی بگیرند تا با همین شرایط در پایان مسابقات روی سکوی جهانی قرار بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس