کد خبر 805032
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مراکش

تیم ملی فوتبال مراکش به دنبال مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همگروهی با ایران در اندیشه لغو بازی دوستانه با آرژانتین و جایگزین کردن حریف آسیایی است.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت المنتخب مراکش، تقریبا به نظر می‌رسد که تیم ملی فوتبال مراکش جهت آماده‌سازی جام جهانی 2018 روسیه در ماه مارس میلادی بازی دوستانه با آرژانتین و حضور لیونل مسی برگزار کند.

این رسانه مراکشی در ادامه با اشاره به قرعه‌کشی جمعه گذشته جام جهانی 2018 روسیه در مسکو نوشته است: پس از این مراسم که مراکش را در گروه B با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و ایران قرار دارد شاید تیم دیگری جایگزین آرژانتین در دیدار دوستانه شود. تیمی آسیایی یا اروپایی که شباهت‌هایی به حریفان مراکش داشته باشد. بازی دوستانه مراکش با آرژانتین فواید بیشتری برای حریف خواهد داشت تا مراکش، زیرا آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با نیجریه بازی می‌کند.

خبر دیگر از حریف آفریقایی ایران در جام جهانی 2018 روسیه حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال مراکش هفته آینده جلسه‌ مهمی جهت تنظیم برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی این کشور با رنار، سرمربی فرانسوی برگزار می‌کند. دیدارهای تدارکاتی با حریفان مشابه پرتغال، اسپانیا و ایران در دستور کار تیم ملی فوتبال مراکش است.

تیم ملی فوتبال ایران و مراکش 25 خرداد ماه سال 1397 در شهر سن پترزبورگ در اولین بازی جام جهانی 2018 روسیه و از گروه B رو در روی هم قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس