کد خبر 804951
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
هرو رنارد

هرو رنارد می‌گوید بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اهمیت زیادی برای فوتبال کشور مراکش دارد و آنها هر طور شده می‌خواهند ایران را شکست دهند.

به‌ گزارش مشرق، ‌به نقل از سایت RMC فرانسه، تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش باید در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش گفت‌: بازی اول ما در جام جهانی روسیه  اهیمت بسیار زیادی برای ما دارد. در واقع این بازی کلید موفقیت ما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ما تلاش زیادی کردیم تا به جام جهانی برسیم و هنوز هم خوشحال هستیم  ولی در گروه بسیار بسیار بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. این حقیتی است که نمی‌توانم آن را بپوشانم. ما حتما باید در این گروه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را شکست دهیم تا امیدوار باشیم تا در دو بازی باقی‌ مانده برابر پرتغال و ‌اسپانیا شگفتی ساز شویم و امتیاز بگیریم تا بتوانیم به دور دوم جام جهانی برسیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در پایان صحبت‌های خود، همچنین ‌اضافه کرد: ما در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گلی را دریافت نکرده‌ایم و این نشان از این است که ما تیم خوبی هستیم. درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال هم باید بگویم که تیم خیلی قدرتمند است ولی خیلی به کریستیانو رونالدو وابسته است. رونالدو امسال تقویم فشرده‌ای دارد و باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ما باید امیدوار باشیم که رونالدو در رئال مادرید خسته شود تا در جام جهانی در اوج نباشد. می‌خواهیم نماینده قدرتمندی برای قاره آفریقا شویم و نشان دهیم که فوتبال مراکش از سطح بالایی برخوردار هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RU ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    0 0
    خخخخخخخخخخ. دمتون گرم ارزو بر جوانان عيب نيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس