کد خبر 804577
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
رضا شاهرودی

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دست فدراسیون فوتبال درد نکند که تا الان هر چه کی‌روش خواسته برایش تهیه کرده است.

به گزارش مشرق، رضا شاهرودی در خصوص قرعه‌کشی جام جهانی و گروهی که ایران در آن قرار گرفته، گفت: فوتبال را نمی‌شود پیش‌بین کرد اما مطمئنا فدراسیون فوتبال باید برنامه‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی با تیم‌های خوب و قدرتمند در نظر بگیرد نه اینکه فقط با تیم‌های ضعیف بازی کنیم و آنها را ببریم. ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به جام جهانی رفته‌اند و در این بازی‌ها محک بخوریم. البته من به تیم ملی امیدوار هستم. 

وی ادامه داد: در جام جهانی قبلی ما در بازی با آرژانتین روی خلاقیت فردی گل خوردیم و مسی این گل را وارد دروازه کرد وگرنه ما می‌توانیم که به موفقیت برسیم. بچه‌های ما انگیزه خوبی دارند و من به آنها امیدوارم. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه در این شرایط آیا تیم ملی آرامش فکری دارد یا نه، افزود: همه ما باید به تیم ملی روحیه بدهیم و نگوییم که گروه ما سخت است. باید از این تیم حمایت شود. به نظر من فدراسیون فوتبال هم باید اردوها و بازی‌های خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرد تا در جام جهانی موفق باشیم. 

شاهرودی درباره اینکه کی‌روش در مصاحبه‌ای عنوان کرده اگر فدراسیون فوتبال او را نمی‌خواهد بگویند تا او برود، تصریح کرد: به نظر من تا الان که فدراسیون فوتبال خیلی خوب کار کرده و دست‌شان درد نکند. تا الان هر چه کی‌روش خواسته فدراسیون تهیه کرده و از این به بعد هم قطعا این مسئله ادامه خواهد داشت. 

وی درباره اینکه صحبت از بازی ایران و اروگوئه به میان آمده، افزود: بله من هم این خبر را شنیده‌ام و اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوب خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس