کد خبر 804475
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: به کرامت انسانی و افتخار ملی معتقدیم و با تمام قدرت وارد میدان خواهیم شد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در مصاحبه با آس اسپانیا به سوالات خواکیم ماروتو پاسخ گفت. او در بخشی از سخنان خود درباره پرتغالی بودن و فعالیت در اسپانیا گفت: البته من هر دو کشور اسپانیا و پرتغال را دوست دارم و قرار نیست اکنون به عنوان سرمربی ایران از این دو کشور متنفر باشم. همه این چیزها روی کاغذ هستند و در عمل اوضاع خیلی فرق دارد. در فوتبال ما می دانیم که هیچ چیز غیر ممکن نیست. ایران در حال پوست اندازی است، زمان فرار موش از دست گربه فرا رسیده است. ما به کرامت انسانی و افتخار ملی معتقدیم و با تمام قدرت وارد میدان خواهیم شد. هدف ما روشن است، باید کاری کنیم که مردم ایران خوشحال شوند.

از کی‌روش پرسیده شد که چه پیش بینی درباره گروه دارد و گفت: پرتغال کشور من است و از این که بگویم بهترین‌ها را برای کشورم آرزو دارم، مشکلی ندارم و با افتخار می‌گویم که از موفقیت‌های اخیر فوتبال پرتغال بسیار خوشحالم. اکنون من باید حرفه‌ای باشم و مردم کشور من نیز نگاهشان حرفه‌ای است و مرا درک می‌کنند، من مربی ایران هستم و می‌خواهم بهترین نتیجه را با تیم خود کسب کنم.

کی‌روش ادامه داد: از امکانات فوتبال در ایران خبر دارید و می‌دانید که شرایط ایده‌آل نیست. مرا مربی پیشین رئال مادرید صدا می‌زنید و این در حالی است که امکانات من در آن زمان با امکاناتی که اکنون در ایران دارم، هرگز قابل مقایسه نیست و ما مشکلات زیادی داریم. بازیکنان من سعی می‌کنند با افتخار وارد میدان شوند و با افتخار از آن خارج شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس