هادی طباطبایی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:کی‌روش بارها اشاره کرده که دوست دارد با تیم‌هایی بازی کند که چندان بزرگ نباشد و من فکر می‌کنم بازی با تیم‌های بزرگ به فوتبال کشورمان بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، هادی طباطبایی در خصوص قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 اظهار داشت: قرعه‌کشی همین است و جام جهانی میدان آزمون و خطا نیست. به احتمال اینکه با هر تیمی روبه‌رو شوید وجود دارد و به نظر من برخلاف اینکه سرمربی تیم ملی دوست نداشت با تیم‌های بزرگ بازی کند، حالا قرعه به نام تیم‌های دیگر برای کشورمان افتاده است.

وی افزود: ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و من این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کنم. این که بخواهیم حریفان تدارکاتی ضعیف انتخاب کنیم تا از پیش برنده باشیم کار درستی نیست و خودتان دیدید بارها کی‌روش اشاره کرده که دوست دارد با تیم‌هایی بازی کند که چندان بزرگ نباشد من فکر می‌کنم بازی با تیم‌های بزرگ به فوتبال کشورمان بسیار کمک خواهد کرد و اگر قرار است به دنبال آمار و ارقام درست کردن باشیم فوتبالمان پیشرفت نمی‌کند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: همه تیم‌ها بزرگ هستند از مراکش گرفته تا لهستان و حتی کشورمان ایران. تیم‌هایی که در جام جهانی حضور پیدا می‌کنند تیم‌های بدی نیستند و من معتقدم حتی مرحله اول از جام ملت‌های اروپا کیفیت بالاتری دارد.

طباطبایی در خصوص اینکه آیا می‌شود با این قرعه شانسی برای تیم ملی قائل شد، گفت: روی کاغذ شانس صعود بسیار سخت است ولی فوتبال است و هزار اتفاق ممکن است ما مراکش را در بازی اول ببریم و آنها در بازی دوم یقه پرتغال را بگیرند و همه این اتفاقات می‌تواند رخ بدهد.

وی در خصوص اینکه کی‌روش آرزو داشت با روسیه هم‌گروه شویم، گفت: کی‌روش همیشه دوست داشت با تیم‌هایی بازی کند که قبلاً تجربه بازی با آنها را داشته است مثلاً کی‌روش در مرحله مقدماتی دوست داشت با کره هم‌گروه شویم تا ژاپن چون با کره بارها بازی کرده‌ایم، با روسیه هم قبلاً بازی کرده‌ایم و این تیم را شکست داده‌ایم و وقتی من می‌گویم باید به این باور برسیم که می‌توانیم صعود کنیم به خاطر این است که باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. ما خودمان نخواستیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و در دوره قبل هم خیلی پیشنهاد برای بازی‌های بزرگ داشتیم ولی مربی تیم ملی علاقه‌ای به این کار ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس