پرسپولیس و ذوب آهن

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با برتری قاطع شاگردان برانکو خاتمه یافت و سرخپوشان به عنوان قهرمانی نیم فصل رسیدند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 4 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه 11، کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 36، گادوین منشا در دقیقه 70 و فرشاد احمدزاده در دقیقه 79 برای پرسپولیس گلزنی کردند. مرتضی تبریزی در دقیقه 40 یک ضربه پنالتی را برای ذوب‌آهن از دست داد. برای مشاهده خلاصه و گلهای بازی اینجا کلیک کنید

پرسپولیس با این پیروزی 30 امتیازی شد و همچنان با یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (از دقیقه 71 فرشاد احمدزاده)، وحید امیری( از دقیقه 86 آدام همتی)، گادوین منشا و علی علیپور( از دقیقه 78 سیامک نعمتی) به میدان رفت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی نیز با ترکیب محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، جورجی گولسیانی ، مهدی مهدی‌پور، سیدمحمد حسینی، مرتضی تبریزی (از دقیقه 46 مهدی رجب‌زاده)، احسان پهلوان( از دقیقه 64 ربیع عطایا)، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر( از دقیقه 77 محمد ستاری)، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی به مصاف پرسپولیس رفتند.

محمدحسین زاهدی‌فرد داور این دیدار به کی‌روش استنلی و محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

نیمه نخست:

دقیقه 1: پاس در عمق محسن مسلمان به گادوین منشا رسید اما تعلل مهاجم پرسپولیس باعث شد ضمن برخورد توپ با دستش، مدافعان ذوب‌آهن توپ را دفع کنند.

دقیقه 11: پاس در عرض خطرناک علی علیپور از سمت راست به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن به گادوین منشا نرسید و مدافعان ذوب‌آهن توپ را دور کردند.

دقیقه 21: کرنر خطرناک بازیکنان ذوب‌آهن با ضربه دانیال اسماعیلی‌فر به مرتضی تبریزی رسید که ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاس پشت پای زیبای گادوین منشا در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید تا او با یک پاس زیبا توپ را به علی علیپور رساند و مهاجم سرخپوشان با یک بغل پای زمینی گل نخست را به ثمر برساند.

دقیقه 29: شوت احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با واکنش ناقص بیرانوند به کرند رفت. ضربه کرنر ارسالی بازیکن ذوب‌آهن نیز با ضربه سر کی‌روش استنلی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: پاس در عمق مرتضی تبریزی به کی‌روش استنلی رسید که ضربه بی‌دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: همکاری بازیکنان ذوب‌آهن در داخل محوطه جریمه با ضربه استنلی همراه شد که توپ در اختیار بیرانوند قرار گرفت. پرتاب بلند دروازه‌بان پرسپولیس نیز وحید امیری را در موقعیت ضد حمله قرار داد که پاس در عرض خوب این بازیکن با کنترل بی‌دقت محسن مسلمان باعث شد توپ در اختیار وحید مظاهری قرار بگیرد.

دقیقه 36: کرنر محسن مسلمان با عبور از روی سر علیپور به کامیابی‌نیا رسید و ضربه سراین بازیکن گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

دقیقه 39: زاهدی‌فرد، داور این دیدار خطای هل دادن شجاع‌خلیل‌زاده را روی کی‌روش استنلی پنالتی اعلام کرد، پنالتی که مشکوک بود و جنجال زیادی به پا کرد.

دقیقه 40: پنالتی ذوبی‌ها توسط مرتضی تبریزی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا شاگردان قلعه‌نویی یک فرصت خوب را برای کم کردن اختلاف با پرسپولیس از دست بدهند.

نیمه دوم

دقیقه 50: شوت زمین محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 55: شوت گادوین منشا از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه ذوب‌آهن راهی اوت شد.

دقیقه 60: پاس عالی وحید امیری، گادوین منشا را با وحید مظاهری تک به تک کرد اما ضربه مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس توسط وحید مظاهری دفع شد.

دقیقه 69: ضربه زمینی دانیال اسماعیلی‌فر از داخل محوطه جریمه پرسپولیس در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 70: پاس زمینی و در عرض علی علیپور از سمت چپ باعث شد گادوین منشا روی خط شش قدم در موقعیت تک به تک گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه رشید مظاهری کند.

دقیقه 74: حرکات پا به توپ گادوین منشا با پاس این بازیکن به فرشاد احمدزاده در داخل محوطه جریمه همراه شد که ضربه این بازیکن توسط مظاهری مهار شد و در برگشت ضربه چکشی علیپور از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: سانتر زیبای وحید امیری از سمت چپ مانند گل سوم روی خط شش قدم به فرشاد احمدزاده رسید که ضربه سر این بازیکن نتیجه این دیدار را چهار بر صفر کرد.

دقیقه 88: حرکات پا به توپ کمال کامیابی نیا به داخل محوطه جریمه با پاس در عرض این بازیکن به گادوین منشا رسید که ضربه نمایش این بازیکن توسط مظاهری دفع و بازیکنان ذوب‌آهن توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه 89:کرنر بازیکنان ذوب‌آهن با ضربه سر جورجی گولسیانی، مدافع این تیم از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 90: سانتر گادوین منشا توسط مدافعان ذوب‌آهن دفع شد اما در ریباند شوت کمال کامیابینیا از بالای دروازه به بیرون رفت.

با این نتیجه و توقف پارس جنوبی مقابل نفت تهران، شاگردان برانکو یک هفته به پایان نیم فصل و با یک بازی کمتر قهرمان نیم فصل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید مهدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
    15 0
    استقلالی جماعت عادت دارن به چهار و شیش:) تیمهای لیگ برتری باید مواظب باشن تا از مربیان استقلالی استفاده نکنن. چون بدون شک با عدد چهار و شیش آشنا میش:))))
  • مجتبی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    10 0
    پرسپولیس و برانکو در ایران یک چیزی را آموختند و می آموزند که برنامه و تلاش کار را جلو می برد حتی اگر بخواهند برای تو شایعه درست کنند
  • حسین2 IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    5 0
    امروز برنامه و طراحی و تلاش کار را می برد جلو و نه حربه تبلیغی آلوده!
  • کاظم غفاری IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
    6 0
    امیدوارم برانکو و کی روش در فوتبال ما بمانند و همین طور شکوفایی استعدادها را شاهد باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس