کد خبر 804109
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
مجتبی جباری

بازیکن پیشین تیم ملی کشورمان معتقد است لژیونرهای ایرانی شرایط خوبی در لیگ‌های اروپایی دارند اما نباید توقع‌ها از تیم ملی نامعقول باشد.

به گزارش مشرق، درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: همه تیم‌های حاضر در جام جهانی مسلما باکیفیت هستند، مقابل تیم‌های اسم و رسم‌دار فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی انگیزه بیش‌تری داشته‌ باشند. امیدوارم قرعه‌ای رقم بخورد که در نهایت آن اتفاق شیرین برای تیم ملی فوتبال کشورمان رقم بخورد و راه انتقال هرچه بیش‌تر فوتبالیست‌های ایرانی به اروپا باز شود.

او افزود: زمانی که بازیکن تیم ملی بودم دوست داشتم در برابر تیم‌های بزرگ بازی کنم. بهتر از دوره‌های قبل صعود کردیم و تیم منسجمی داریم، لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا هم نقشی کلیدی در تیم‌های خود دارند. نباید انتظارات را بالا ببریم و باید منطقی به این قضیه نگاه کنیم تا بازیکنان استرس و فشار کم‌تری را تحمل کنند.

جباری درباره دیدار با تیم مشکی‌پوشان در روز گذشته و شایعاتی که مبنی بر مذاکره وی با این تیم شنیده می‌شود، گفت: دیدارم با دوستان در مشکی‌پوشان از قبل برنامه‌ریزی شده‌ نبود و به دلیل این که در یک هتل اقامت داشتیم، یکدیگر را ملاقات کردیم. دلیلش هم تنها سمپوزیومی بود که به واسطه آن به مشهد آمدم.

وی حاضر به پاسخگویی در خصوص شکایتش از استقلال نشد. 

این بازیکن پیشین تیم ملی درباره علت حضورش در سمپوزیوم سرطان نسترن اظهار کرد: مدت کوتاهی است که با این سمپوزیوم آشنا شده‌ام و برایم جذابیت زیادی داشت. دوست داشتم در خصوص سرطان و در راستای کمک به حل این مشکل مثمرثمر باشم. تمام تلاشم را می‌کنم که در این راه مثبت عمل کنم.

وی افزود: یک سری اطلاعات را در اختیارم قرار داده‌اند و فکر می‌کنم بتوانم در اطلاع‌رسانی در رابطه با پیشگیری از این بیماری کمک کنم. مخصوصا در بین خانواده فوتبال نیز قطعا این اطلاع‌رسانی را به کمک دوستانم آغاز می‌کنیم. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس