کد خبر 803949
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تیم های حاضر در جام جهانی

بلیجر ریپورت به پیش‌بینی قرعه‌های سخت گروه‌های جام‌جهانی کرد که در این میان حضور ایران در گروه فرانسه، کار خروس‌ها را سخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی جام‌جهانی 2018 فردا در شهر مسکو روسیه برگزار می‌شود و 32 تیم حاضر در این پیکارها رقابای خود را در گروه‌های 8 گانه خواهند شناخت.

سایت بلیچر ریپورت بر این اساس به پیش‌بینی گروه‌های سخت جام‌جهانی در گروه‌هایی که تیم‌های آلمان، برزیل، اسپانیا و فرانسه حضور دارند پرداخته است.

بدون شک حضور تیم ملی اسپانیا که در سید دو حضور دارد در گروه هر یک از این تیم‌ها، دیدارهای جذابی را در مرحله گروهی جام‌چهانی رقم خواهد زد.

بر این اساس این سایت در این میان گروه تیم ملی فرانسه به عنوان تیم سید یک، با حضور اسپانیا به عنوان تیم سید 2، ایران به عنوان تیم سید 3 و مراکش تیم سید 4، را یکی از سخت‌ترین گروه‌ها دانست که کار را برای خروس‌های آبی سخت خواهد کرد.

گروه تیم ملی آلمان با حضور اسپانیا، سنگال و ژاپن هم می‌تواند برای ژرمن‌ها سخت باشد، همچنین گروه آرژانتین، اسپانیا، مصر و صربستان هم دیگر گروه سختی خواهد بود که می‌تواند برای یاران لیونل مسی دردسر ساز شود. گروه برزیلی‌ها در شرایطی که تیم اسپانیا،‌ دانمارک و نیجریه در آن گروه هستند هم برای سلسائو ممکن است شرایط سختی را رقم بزند.


 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    10 8
    حرف درستی زده تیم هایی که ستاره بزرگ در خط حمله نداشته باشند مقابل دفاع سازمان یافته ایران احتمالا به مشکل بخورند فرانسه مهاجم بزرگ ندارد مگر اینکه گریژمان ، کومان و ... در یک روز فوق العاده بسر ببرند در طرف مقابل ایران اصلا تمایل به بازی مقابل برزیل ، اسپانیا ، آرژانتین و پرتغال امثال این تیم ها که مهاجم نابغه در خط حملشون دارند و بسیار خلاقن نداره ، بجز بلژیک که ستاره بزرگ در خط حمله دارد ولی روحیه تیم ملی و جنگندگی لازم ملی ندارد ولی در باشگاه هاشون عالین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس