کد خبر 803627
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
گتوزو

جنارو گتوزو پس از اولین کنفرانس خبری‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال میلان، یاد و خاطره دوران بازیگری‌اش را زنده کرد.

به گزارش مشرق، کنفرانس خبری معارفه جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید میلان که شب گذشته برگزار شد، با یک حاشیه جالبی همراه بود.

دراین مراسم سرمربی سابق تیم جوانان باشگاه میلان که دوشنبه شب جانشین وینچنزو مونتلای اخراجی شد، گپی صمیمی و طنزآلود با خبرنگاران داشت و گفت: من الان خونسردم اما این خونسردی‌ام خیلی دوام نخواهد داشت. مسئولیتی که قبول کرده‌ام بسیار سخت است.

در این نشست خبری خبرنگاران از سر مزاح و کنایه هدایایی به گتوزو دادند که شامل یک دوربین شکاری و لوازم صخره‌نوردی برای صعود در جدول و یک کاپشن گرم به خاطر اختلاف 18 امتیازی میلان با ناپولی صدرنشین بودند.

گتوزو بعد از دریافت این هدایا هم گفت: اگر واقعاً‌ می‌خواهید این چیزها را به من بدهید، باشد مشکلی ندارد اما من این‌ها را با خودم روی نیمکت خواهم برد، خودتان که می‌دانید ... من از مادر آماده زاده شده‌ام. در واقع من 7 ماهه دنیا آمده‌ام.

هافبک سابق میلان در پاسخ به این سؤال که فکرمی‌کند ایراد کار مونتلا کجا بوده است، اظهار داشت: کارهای او آن‌قدر اشتباه نداشت اما گاهی اوقات شما به زمان و شانس هم نیاز دارید. وقتی 10 - 12 بازیکن جدید به تیم‌تان می‌آیند، شما زمان لازم دارید. من به احترام رویکردی که او در حرفه و زندگی‌اش داشت کلاه از سر برمی‌دارم.

یکی از ایرادهایی که به مونتلا گرفته می‌شد، نداشتن یک ترکیب و سیستم بازی مشخص بود. او تیمش را در 23 بازی با 23 ترکیب متفاوت به میدان فرستاد. گتوزو در این باره هم اظهارنظری طنزآلود کرد و گفت: من می‌خواهم رکورد او را هم بشکنم و تیمم را با 24 - 25 ترکیب به میدان بفرستم. سیلویو برلوسکونی (مالک سابق میلان) به من زنگ زد و با هم گپی صمیمانه داشتیم. من خیلی خوشحال بودم. مالک فعلی باشگاه هم با من تماس گرفت و من به زودی با او ملاقات خواهم کرد.

جالب‌ترین اتفاق نشست خبری گتوزو اما زمانی بود که خبرنگار یکی از شبکه‌های ایتالیا از سرمربی جدید روسونری خواست که جمله‌ای را به زبان چینی تکرار کند و او هم این کار را انجام داد غافل از اینکه معنای آن جمله «زنده‌باد اینتر» است. او زمانی که از معنای جمله مطلع شد به آرامی و به شوخی یک سیلی به صورت خبرنگاری که از او خواست این جمله را به زبان بیاورد نواخت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    0 0
    اگه مث دوران بازیگریش با حرارت باشه شاید موفق بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس