کد خبر 803555
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
ستار همدانی

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در کنار بازی خوبی که بازیکنان استقلال از خود نشان می دهند اما تمام کننده ندارند و مهاجمان این تیم توپ ها را به گل تبدیل نمی کنند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص عملکرد استقلال در هفته های اخیر گفت: به نظر من استقلال مقابل سیاه جامگان بازی خوبی از خود ارائه کرد. آنها در مقابل گسترش فولاد هم عملکرد قابل قبولی داشتند. اتفاق مهم در این تیم، ایجاد موقعیت های خوب در این دو دیدار بودکه متاسفانه مقابل سیاه جامگان به گل تبدیل نشد و در دیدار برابر گسترش فولاد هم باز مهاجمان استقلال ضعیف بودند و هافبک ها جور گلزن نزدن آنها را کشیدند.

وی تصریح کرد: استقلال تمام کننده ندارد و مهاجمان این تیم ضعیف هستند و درست برعکس خط ها دفاع و هافبک این تیم، مهاجمانش عملکرد خوبی نداشته اند.

همدانی در ادامه گفت: استقلال در مقابل گسترش فولاد حاکم بازی بود. با حوصله بازی کرد و برخلاف گذشته که هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم عصبی می شد اما در هفته های اخیر بسیار خونسرد و به دور از استرس بازی کرد و توانست در مقابل گسترش فولاد از لایه های دفاعی این تیم عبور کرده و به گل دست پیدا کند و یکی از اتفاقات مهم دیگری که در استقلال می افتد یکی از بازیکنان اگر توپ را از دست می دهد سایرین از او حمایت می کنند و اجازه خودنمایی به حریف را نمی دهند.

پیشکسوت استقلال در مورد عدم گلزنی مهاجمان این تیم گفت: متاسفانه در هفته های اخیر گلی از مهاجمان استقلال ندیدیم. قربانی زیاد تلاش می کند اما نمی توان بیشتر از این از او انتظار داشت و سجاد شهباززاده هم از زمانی که به استقلال آمده هنوز نتوانسته از شم گلزنی خود استفاده کند اگرچه سرمربی آی پوشان گفته او را به شرایط آرمانی بر می گراند ولی اعتقاد دارم استقلال به یک مهاجم گلزن و ششدانگ نیاز دارد تا بتواند در کنار دیگر مهاجمان مشکل گلزنی استقلال را برطرف کند.

همدانی در پاسخ به این سئوال که آیا قائدی می تواند به طور کامل در ترکیب استقلال مقابل حریفان قرار بگیرد، گفت: به نظر من هنوز تجربه لازم را برای فیکس بودن ندارد. متاسفانه باشگاههای ما فقط نام فرهنگی را یدک می کشند اما در عمل چنین چیزی را مشاهده نمی کنیم.

وی گفت: قائدی باید رفته رفته در بازیها حضور پیدا کند و بداند استقلال در جامعه چه جایگاه ویژه ای دارد و به چه تیمی آمده. بنابراین برای او زود است که در ترکیب اصلی قرار بگیرد زیرا اعتقاد دارم هنوز شرایط آن را ندارد و نگران هستم که حضور ثابت او در ترکیب، این بازیکن را دچار غرور کرده و راه برخی بازیکنانی را برود که خیلی زود مطرح شدند و به سرعت هم به خاطر مشکلاتی که بوجود آوردند فراموش شدند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جم جنوبی گفت: مشخص است که پرسپولیس از دوران طلایی خود فاصله گرفته و افت کرده. شاید نبود چند بازیکن در این مسئله تاثیرگذار باشد اما پرسپولیس در هفته های اخیر صلابت همیشگی را نداشته و به اعتقاد من مقابل پارس جنوبی خوش شان بود که ۳ امتیاز را از آن خود کرد و در خصوص پارس جنوبی هم باید بگویم اتفاق نادری در این تیم افتاد و دروازه بان پنالتی زدن پنالتی را برعهده گرفت که متاسفانه آن را به گل تبدیل نکرد اما اگر چه ما از این تیم دور هستیم و نمی توانیم در این خصوص نظر خاصی بدهیم اما اعتقاد دارم کار تارتار درست نبود و به جای فروزان باید یکی از هافبک های این تیم زدن پنالتی را به عهده می گرفت.

همدانی در پایان و در پاسخ به این سئوال که در دو هفته اخیر تیم ها نتوانستدن گل های زیادی را به ثمر رسانده، علت آن را در چه می بینید، گفت: دلیل اول مصدومیت زیاد برخی مهاجمان است که نتوانستند دروازه حریف را باز کنند همانند تیم هایی مثل ذوب آهن و پرسپولیس و حتی استقلال که مهاجمانشان یا محروم بودندو یا مصدوم اما در مجموع هم مدافعین عملکرد خوبی داشتند و هم متاسفانه مهاجمان تیم ها درامر گلزنی ضعیف بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس