image.jpeg

رزمندگان جبهه مقاومت پس از چند ساعت درگیری سنگین توانستند با پشتیبانی جنگنده های روسی، ارتفاع مهم « البردعیه» را به کنترل خود در بیاورند.

به گزارش مشرق، رزمندگان جبهه مقاومت در جنوب غرب استان دمشق پس از تثبیت مواضع در ارتفاعات راهبردی « فجر ۱، فجر ۲، نمردو و الفرنسی» از صبح امروز عملیاتی را علیه عناصر تروریستی در حومه جنوب غرب شهرک « کفر حوار» آغاز کردند.

رزمندگان جبهه مقاومت پس از چند ساعت درگیری سنگین توانستند با پشتیبانی جنگنده های روسی، عناصر تروریستی را در این محور عقب برانند و ارتفاع مهم « البردعیه» را به کنترل خود در بیاورند.

این ارتفاع مهم به دلیل قرار گرفتن در امتداد شمال شرق مزارع بسیار مهم « بیت جن» از اهمیت خاصی برخوردار است؛ در جریان درگیری های امروز حدود ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر کشته شدند.

در صورت پاکسازی مزارع « بیت جن»، مسیر ارتباطی تروریست های جبهه النصره از شهرک « بیت جن» با ارتفاعات حومه  و مناطق شرقی از جمله « مغر المیر و بیت سایر» قطع می شود  و گروه های تروریستی محاصره شده در جنوب غرب استان دمشق در دو قسمت مجزا تکه تکه خواهند شد.

به گزارش مشرق، مناطق تحت اشغال تروریست های محاصره شده در جنوب غرب استان دمشق، به دلیل نزدیکی با مرزهای لبنان، جولان اشغالی و استان قنیطره از اهمیت خاصی برخوردار است. این منطقه دروازه جنوبی استان دمشق هم به شمار می آید.

از محور جنوب غرب استان درعا و نزدیکی مرزهای جولان اشغالی هم خبر می رسد، اختلاف میان گروه های تروریستی ارتش آزاد و داعش تشدید شده و درگیری های سنگین میان آنان همچنان ادامه دارد.

عناصر تروریستی ارتش آزاد از صبح دیروز (سه شنبه) هم حملات سنگینی را علیه مواضع تروریست های داعش انجام دادند و توانستند مناطق « تسیل، الدمشه، الزرهیه ( خط نخست دفاعی داعش در منطقه)»، مرزعه « الصفدی» و انبارهای تسلیحاتی « محمیه السد و کمین الجوره» را به اشغال خود درآورند.

دهها تن از تروریست های ارتش آزاد و داعش در جریان درگیری های امروز کشته و زخمی شدند؛ حدود ۷ درصد از مناطق اشغالی استان درعا تحت اشغال داعش است؛ این مناطق در جنوب غرب و مناطق هم مرز با جولان اشغالی واقع شده اند.

با شکست سنگین گروه تروریستی داعش در شرق سوریه، رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد کمربند امنیتی در حومه مناطق اشغالی درصدد است از گروه های تروریستی به اصطلاح میانه رو از جمله تروریست‌های ارتش آزاد حمایت کند و در همین ارتباط به آنان برای حمله به مواضع داعش چراغ سبز نشان داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمود ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    13 4
    حدود 30 تن از تروریست‌ها کشته شدن و ده ها تن به هلاکت رسیدن یعنی چه ? مگه هنوز داعش وجود داره؟
    • ابوالفضل IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      22 1
      داعش بصورت سازمان دهی شده نابود شد هنوز عناصر اون تو روستاهای کوچیک یا بیابونها وجود دارن
    • a IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      11 2
      خخخخخ
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    16 2
    غیرنظامی را چطور تفکیک میکنند؟؟ یا همه با هم..
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    5 23
    مگر اعلام نشد داعش از بین رفته و جشن گرفتند این چه فضاحتیست دوباره از داعش سخن میگویید
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      13 10
      هر موقع اسرائیل نابود شد تروریست ها هم نابود میشوند. صبر داشته باش برادر
    • ایرانی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      19 1
      نه مجید جان اعلام شد حاکمیت داعش از بین رفت نه تمامی داعش و افکارش...
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      8 14
      انقد می‌فهمی که گفته شد حکومت داعش، مثل حکومت پهلوی که نابود شد و انگل‌هایی دنباله‌رو تفکراتشون هستند.
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    3 7
    هلاکت با کشته شدن فرقش چیه
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
      7 1
      هلاکت در فرهنگ ما بار معنایی منفی‌تری دارد.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
    0 0
    مشرق جان اینجوریام نیست که شما میگید ؛ یعنی همه تروریستن به غیر از دولت اسد که روز اول اعتراضات تمام خیابانهای سوریه پر بود از مخالفانش ؟؟؟!!!! درسته داعش و النصره و غیره واقعا تروریست بودن ولی قرار نیست که هرکس با دولت مرکزی مخالف باشه بهش برچسب تروریست بزنیم که . . .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس