حملات توپخانه و موشکی انصارالله علیه پایگاه های سعودی

منابع یمنی از حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های یمنی، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان، مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را در مناطق مختلف بخش ذباب در تعز، هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

نیروهای یمنی همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در دو پایگاه الکرس و المعنق در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر در پی حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در تپه القرین در جبهه نِهم، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در مقابل نظامیان سعودی نیز مناطق مختلف بخش شدا و منطقه الغور در بخش غمر در صعده را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی نیز بخش الظاهر و منطقه الفرع در بخش کتاف صعده را بمباران کردند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس