علیرضا کریمی

کاربران شبکه‌های اجتماعی از این که قهرمان علیرضا کریمی مقابل کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی حضور پیدا نکرد، از او قدردانی کردند و از مسئولان خواستند که قدر این حرکت پهلوانانه وی را بدانند.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی، کشتی‌گیر  جوان و ۲۳ ساله کشورمان، برای دومین بار از مواجهه با حریف رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد و از مدال طلایی که به گفته کارشناسان حق او بود، چشم پوشی کرد.

این که در چنین سنی و با چنین آمادگی جسمانی بایستی تا حریفت تو را شکست دهد تا به حریف اسرائیلی نخوری می تواند بسیار سخت و ناراحت کننده باشد اما وقتی بدانی که چشم یک ملت به کار ارزشی تو است، از شدت این ناراحتی کاسته می‌شود.

مسئولان کشور و به خصوص مسئولان ورزش کشور نیز باید با او مثل یک قهرمان برخورد کنند و به صادرکردن بیانیه‌های زودگذر اکتفا نکنند و حداقل در روز اهدای جوایز و پاداش ورزشکاران،‌ وی را از خاطرشان ببرند.

به گزارش مشرق،‌ در مقابل کسانی که در فضای مجازی معتقدند باید ورزشکار کشورمان با برد برابر حریف رژیم صهیونیستی جواب کوبنده‌ای به آن‌ها بدهد، بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی از او به عنوان پهلوان واقعی یاد کردند و از این که او مقابل حریف روسی باخت تا به قرعه حریف اسرائیلی نخورد، قدردانی کردند.

- رژیم اسرائیل یک رژیم آپارتاید استعمارگر است؛ مثل رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی. هیچ راهی غیر از تحریم آن وجود ندارد. مهم نیست فلسطینیان در قبال آن به ما چه می‌دهند یا می‌گویند، یا در تحریم آن همه دنیا همراهند یا نه، این یک پرنسیپ است که نباید از آن کوتاه آمد.

پوریا فخرایی

- به خاطر کشتی‌گیر مظلوممون علیرضا کریمی هم که شده باید اسراییل رو نابود کنیم.

عطیه همتی

- مواجب بگیران ملکه و ترامپ و نتانیاهو چه مانوری رو ماجرای علیرضاکریمی میدن هرکی هم حرف بزنه شماها باید خفه خون بگیرید، ادای وطن پرستی و میهن دوستی باید بهتون بیاد که خوشبختانه نمیاد.

مسعود انوری

- علیرضا کریمی عزیز، کمی دیگر صبر کن. کار اسرائیل هم تمام می‌شود. اگر سرمایه‌هایش در داخل ۴۰ سال فتنه نمی‌کردن شاید تا حالا تمام هم شده بود. تو پهلوان ایرانی، با مدال یا بی‌مدال

رضا حاتمی وفا

- میگه چرا خودشون بازی میکنن،عزیزم اولا غیرت مارو اگه فلسطینی ها داشتن پنجاه سال پیش اسرائیلی هارو بیرون کرده بودن،ثانیا الانم اون سرزمین مقدس که اشغال شده متعلق به همه مسلموناس و ثالثا صهیونیسم دشمن همه بشریت و بالاخص خود ماست!

حسین ابراهیمی

- برای یک ایرانی آنچه مهم است پهلوانی است نه قهرمانی ؛ پوریای ولی، پهلوان تختی و امروز علیرضا کریمی بباز علی تا پهلوان بمانی

آزادی

در قلب ما علیرضا کریمی همیشه پیروز است.

حاج فیدل

چطور اگه پوریای ولی ببازه بخاطر شادی دل مادرپیر کشتی‌گیر روبروش خوبه منتهی علیرضا کریمی بباز بخاطر دل و حمایت از اینهمه مظلوم این بده..‌.؟

ساز ناکوک

- من پای علیرضا کریمی را می‌بوسم

جلیل محبی

- غرب‌زدگان ایرانی به بهانه مدال ورزشی کشتی‌گیری فروتن دنبال تطهیر و ایجاد مشروعیت برای اسراییل‌ اند. در حالیکه هرروز روشنفکران غیرمسلمان، خوانندگان راک و هنرمندان غربی بیشتری به تحریم فزاینده این رژیم آپارتاید می‌پیوندند. مثل همیشه از غرب فقط جنس بنجلش به جهان سوم صادر میشود.

علی علیزاده

- ای علیرضا کریمی ای دلاور تو برنده‌ی میدان هستی بی‌شک، بازی نکردن با یک رژیم غاصب این یک امتیاز هست

سبکباران

قهرمان واقعی تویی بقیه دارن اداتو درمیارن.

سیاوش

- علیرضا جان هیچ مقامی و مدالی یا پاداشی، ارزشی بالاتر از این باخت تو (برای بازی نکردن با نماینده رژیم غاصب و کودک‌کش) نداره. حتی اگه خواست قلبیت نبوده باشه، حداقل مثل خیلی‌ها به مبانی دینی مردم کشورت پشت نکردی و احترام گذاشتی و این یعنی پهلوانی

سعید ایرانی

- خداییش علیرضا کریمی کار خودشو انجام داد حالا نوبت مسئولان هستن که کار خودشونو بکنن.

حمزه

- طرف میگه خود فلسطینیا با اسرائیلیا مسابقه میدن ما چرا کاسه داغ تر از آش شدیم؟ از طرف من بهش بگید خیال کردی فقط تو کشور ما سلبریتی بیسواد وجود دارن؟

محمد مافی

- مرد بزرگ تو قهرمانی. شکست خورده کسایین که اشتباهی اون بالان.

مهدی

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    26 10
    درود بر پهلوان
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    14 8
    گر بر سر نفس خود امیری مردی ، مصادقش در این قضیه این آقای خوب
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    12 9
    یعنی مردانگی بر مدالهای زودگذر می چربد
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    14 3
    وجدان
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    12 8
    پیروز میدان مبارزه با شیطان
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    6 6
    بسیج باید از ایشون قدردانی مادی و معنوی داشته باشه
  • US ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    8 1
    طرفداران کارش، سیل سکه را راه بندازند تا مردانگی کامل بشه.
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    6 1
    امید وارم سیل سکه ها براش سرازیر بشه که این بنده خدا، سرافراز همچنان باقی بمونه.
  • فرهنگی بازنشسته IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    0 5
    همیشه قهرمان ذرهای تردید در قهرمانیت نداشته باش
  • امین ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    0 12
    دو طرف هست ؛ یکی مرد و دیگری نامردها هستند! از نامردهایی که هر روز از پشت خنجر می زنند و دل در گرو دشمنان دارند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس