کد خبر 803147
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
 ایگور پانادیچ

ناظر دیدار تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس گفت:متاسفانه هیچ کسی ما را درک نمی‌کند، از ساعت 8 صبح تا ساعت20 در ورزشگاه حضور داشته و به دنبال این بودیم که جو آرام باشد و خونی از دماغ کسی پایین نیاید.

به گزارش مشرق، جلال مرادی  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص درگیری های پیش آمده بین او و پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس در جریان  بازی با پارس جنوبی  اظهار داشت: لازم است بگویم مربی پرسپولیس توسط من اخراج نشده بلکه توسط داور اخراج شد و من وظیفه‌ام این است بازی را کنترل کنم تا جو بازی آرام شود. تا به حالا خیلی از بازی‌های پرسپولیس و بازی‌های لیگ برتر را قضاوت کردم اما اگر شما تصویر صحنه‌ای که من به مربی پرسپولیس تذکر می‌دهم ببینید، متوجه می‌شوید که می گویم هر چه زودتر زمین را ترک کند. به هر حال فشار در بازی زیاد است و من سعی کردم محترمانه به مربی اخراج شده بگویم که به رختکن برود.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در فوتبال ما هیچ کسی کار خودش را  انجام نمی‌دهد.فقط بلدند به داور اعتراض کنند. شما در بازی‌های اروپایی اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید ممکن است داور اشتباهات وحشتناکی انجام دهد اما بازیکن و مربی یک بار اعتراض می‌کنند و دیگر کاری به داور ندارند اما در فوتبال ما شرایط متفاوت است. وقتی مربی، بازیکن، سرپرستی  بابت هر سوتی که زده می شود به داور اعتراض می کنند و همین کار ممکن است جو ورزشگاه را خراب کند. اگر بازیکن، مربی به داور اعتراض نکند و محترمانه کار خودش را انجام دهد مطمئنا تماشاگر سر جای خودش می‌نشیند و هیچ اشیایی پرتاب نمی‌کند.

مرادی در ادامه تاکید کرد: اگر مربی پرسپولیس به رای داور احترام می‌گذاشت و سریع‌تر زمین را ترک می‌کرد هیچ مشکلی به وجود نمی‌آمد و مطمئنا من هم با او برخوردی نمی‌کردم. متاسفانه هیچ کسی ما را درک نمی‌کند. ما از ساعت 8 صبح  تا ساعت 20 در ورزشگاه حضور داشتیم. به دنبال این بودیم که جو آرام باشد خونی از دماغ کسی پایین نیاید. سعی کردیم با ماموران نیروی انتظامی شرایط را طوری مهیا کنیم که اتفاق خاصی به وجود نیاید، با توجه به اینکه بازی سنگین و مهمی در پیش رو داشتیم. 

مرادی در خصوص اینکه پانادیچ گفته با او مثل گوسفند برخورد شده اظهار داشت: زمانی که داور بازی را قطع کرده بود و مربی پرسپولیس معترض بود من به او گفتم که زودتر زمین را ترک کند. اگر هم برخورد تندی داشتم به نظر شما چه اشکالی دارد؟مگر چه چیزی گفتم؟ ما که زبان همدیگر را نمی‌فهمیم که بخواهم با او حرف بزنم. مجبور شدم که با اشاره به او تذکر دهم که زودتر زمین را ترک کند و به رختکن برود. این درست نیست که بخواهد اینطور بعد از بازی برخورد کند. متاسفانه برخی از هواداران توهین‌های زشتی به مسئولان فوتبال و ناظران بازی کردند که این باعث ناراحتی و تاسف است. مطمئنا اگر مربی پرسپولیس معترض نبود و جو را خراب نمی‌کرد هوادار هم اشیایی به داخل زمین پرت نمی‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
    0 0
    فقط مونده بود که بنده خدا رو بزنی. چقدر محترمانه بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس