دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد

نماینده شرکت لی‌نینگ تهیه کننده و اسپانسر البسه تیم استقلال نسبت به اظهارات خسرو حیدری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در دیدار استقلال مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی چند بازیکن استقلال با پیراهن آستین کوتاه به میدان رفتند که این موضوع در هوای سرد کمی عجیب به نظر می‌رسید. از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان استقلال نسبت به لباس‌های بلند و اورکت‌هایی که در اختیار آنها قرار گرفته شده معترض بودند و در تمرین روز یکشنبه پیرامون این موضوع صحبت کردند. حالا خسرو حیدری در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و عنوان کرد: شرکت لی‌نینگ باید لباس‌هایی با کیفیت در اختیار ما بگذارد و وقتی باشگاه استقلال با شرکت تأمین کننده البسه کار می‌کند باید بهترین جنس را از سوی این شرکت در اختیار بگیرد. بعد از این اظهار نظر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،با نماینده شرکت لی‌نینگ تهیه کننده و اسپانسر البته تیم استقلال تماس گرفت تا نظر وی را در این خصوص جویا شود.

عیسی براری در این خصوص گفت: قرارداد ما در ابتدای فصل گذشته با باشگاه استقلال به امضاء رسیده و طبیعتاً ما به ‌آیین قرارداد پایبند بودیم. شرکت بزرگی مثل شرکت لی‌نینگ سال گذشته در بهترین شرایط و در حالیکه استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت پوشاک این تیم را تأمین کرد و البته یک بازیکن فوتبال نباید به قراردادی که باشگاهش با یک شرکت به امضاء رسانده ورود کند. این بازیکن اگر اعتراضی دارد می‌تواند به مسئولان باشگاه استقلال منتقل کند و ما هم با مسئولان باشگاه طرف هستیم نه با بازیکن تیم.

وی افزود: در مورد اظهار نظر خسرو حیدری قطعاً از طرف شرکت لی‌نینگ با باشگاه استقلال مکاتبه رسمی خواهیم کرد و خواهان برخورد این باشگاه با این بازیکن هستیم. اگر خسرو حیدری معتقد است که یک بازیکن حرفه‌ای است باید قوانین حرفه‌ای را رعایت کند و این بازیکن از کجا می‌داند که ما پوشاک و یا البسه را چگونه به دست باشگاه استقلال می‌رسانیم؟! همین هفته گذشته بخشی از البسه گرم استقلال به دست ما رسید که ما آن را در اختیار باشگاه قرار دادیم و قرار است باز هم بعد از رسیدن البسه این کار را انجام دهیم اما تعجب من این است که یک بازیکن به خود اجازه می‌دهد در مورد شرکت به این بزرگی که تأمین کننده البسه نمایندگان مختلف کشورمان در مسابقات بین‌المللی است اینگونه اظهارنظر کند.این حرکت حیدری ممکن است باعث تخریب چهره یک شرکت بین‌المللی در جامعه شود و مطمئناً ما از باشگاه استقلال انتظار داریم با این حرکت خسرو حیدری برخورد شود زیرا او رفتاری غیرحرفه‌ای انجام داده است. ضمن آنکه تمامی درخواست‌ها باید از طرف باشگاه استقلال از ما صورت بگیرد و در صورتی که آنها احساس نیاز کنند ما البسه آنها را تأمین خواهیم کرد.

براری تأکید کرد: سال گذشته نزدیک به ۷۵۰ هزار دلار برای تأمین البسه باشگاه استقلال هزینه کردیم  این تیم تنها تیمی است که در ایران 11 مدل تنوع لباس در جنس و رنگ دارد.ما فقط برای این تیم  سه لباس با تنوع رنگ برای جلسات تمرینی تامین کردیم و افتخار هم می‌کنیم که برای چنین باشگاهی خدمت‌گذار هستیم اما قوانین حقوقی و نحوه احترام به قرارداد را به خوبی می‌دانیم و هیچ‌وقت از آن سرپیچی نخواهیم کرد. مطمئناً امروز اقدامات لازم را در مورد اظهارات خسرو حیدری انجام می‌دهیم زیرا این بازیکن، به عنوان یک بازیکن تنها می‌تواند با باشگاهش در این زمینه صحبت کند و حق پیگیری برای شرکت لی‌نینگ محفوظ خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس