کد خبر 802199
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
مسی

کاپیتان تیم ملی آرژانتین شانس یک تیم را برای فتح تورنمنت تابستان سال آینده در روسیه بیشتر از دیگر مدعیان می‌داند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی چند تیم را مدعی قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه می‌داند که البته در میان آنها شانس یکی بیشتر از دیگر است.

او که امسال تیم ملی کشورش را به زحمت و در دور پایانی رقابت‌ها به جام جهانی رساند، در گفت‌وگو با نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت:« به نظر من آلمان بخت اول قهرمانی در جام جهانی 2018 است اما خب نباید از تیم‌هایی مانند برزیل، اسپانیا و فرانسه هم غافل شد. در حال حاضر این‌ها قویترین تیم‌های جهان هستند.

مسی با اشاره به صعود سخت آلبی‌سلسته به جام جهانی ادامه داد: آرژانتین صعود دشواری داشت. ما در مسیر صعودمان سه مربی عوض کردیم و تطبیق پیدا کردن با تاکتیک‌ها و برنامه‌های آنها کار آسانی نبود. هر کدام‌شان فلسفه خاص خودشان را داشتند. ما با هدایت خورخه سامپائولی، 4 بازی در مرحله مقدماتی داشتیم و چند تا هم بازی دوستانه. پس باید به پیشرفت‌مان ادامه دهیم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین درباره نرسیدن ایتالیا به جام جهانی و در کل افت فوتبال باشگاه این کشور در قیاس با سایر کشورها هم اظهارنظر کرد. او عنوان کرد: کشورهایی مانند ایتالیا و هلند که دهه‌ها حضور ثابت در جام جهانی داشته‌اند در این دوره حضور نخواهند داشت و هیچ کسی هم انتظارش را نداشت. فوتبال امروز اما همین است. حتی کوچکترین تیم‌ها یا باشگاه‌ها اگر خوب سازمان‌دهی شده باشند، می‌توانند کار را برای تیم‌های بزرگ سخت کنند. فوتبال ایتالیا دیگر مانند سابق نیست و من فکر می‌کنم که این ناکامی فراتر از تنها نرسیدن تیم ملی این کشور به جام جهانی است. به عنوان مثال دو باشگاه بزرگ این کشور، مانند میلان و اینتر الان دیگر در جایگاهی که 10 سال پیش داشتند قرار ندارند و آنها حتی نمی‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند. این وضعیت کل فوتبال ایتالیا را تحت تأثیر قرار داده است. ایتالیایی‌ها آهسته آهسته دارند تلاش می‌کنند که به جایگاه قبلی‌شان برگردند اما باشگاه‌های میلان باید دوباره رسم رقابت را یاد بگیرند. شرایط آنها دیگر مانند گذشته نیست

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    1 1
    حرف حساب جواب نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس