موسسات غیرمجاز

سپرده گذاران موسسه البرز، افضل توس و وحدت (آمارن) از امروز 4 آذر ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش مشرق، رئیس کل بانک مرکزی در هفته گذشته از تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله توس، وحدت(آرمان) و البرز ایرانیان از روز جاری( 4 آذر ماه) خبر داد.

در هفته های اخیر در نتیجه جلسه‌ منتخب سران سه قوا، تصمیم‌هایی برای شرایط سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها اخذ شد. در هفته گذشته نهاوندیان به عنوان نماینده دولت در این جلسه اعلام کرد که به زودی تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونیهای واگذار شده از سر گرفته می‌شود. اخبار دریافتی حاکی از آن بود که قرار است سقف پرداخت به سپرده‌گذاران افضل توس و وحدت از سه به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

گرچه زمان مشخصی برای این موضوع اعلام نشده بود اما تازه‌ترین اعلام رئیس کل بانک مرکزی از این حکایت دارد که تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی‌های افضل توس و وحدت از امروز(4 آذر ماه) آغاز می‌شود.

بر این اساس سقف پرداختی به سپرده گذاران تعاونی های واگذار شده به ١٠٠ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. در این بین شروع تعیین تکلیف سپرده گذاران البرز ایرانیان نیز قابل توجه است که از سقف ١٠٠ میلیون تومان آغاز و در دستور کار بانک تجارت قرار می گیرد.

موسسه ملل به عنوان مسئول انجام تعهدات تعاونی وحدت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که از از امروز چهارم آذر ماه تا پنجم دی ماه بر اساس زمانبندی انجام شده تعیین تکلیف سپرده‌گذاران را شروع می‌کند.

جدول زمانبندی مراجعه سپرده گذاران تعاونی وحدت به شرح زیر است:

همچنین بانک آینده اعلام کرده است که از چهارم تا ٢٩ آذرماه پرداخت های تا ١٠٠ میلیون تومان را انجام می دهد.

جدول زمانبندی مراجعه سپرده گذاران تعاونی افضل توس به شرح زیر است:

اما بانک تجارت در مورد تعیین وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله البرز ایرانیان اعلام کرده که در دو مرحله تا ١٠٠ میلیون تومان را پرداخت خواهد کرد به گونه ای که از چهارم تا دوازدهم آذرماه سپرده گذاران تا سقف سه میلیون و از ١٣ آذر تا١٤ دی ماه طبق جداول زمانبندی سپرده گذاران تا ١٠٠ میلیون می توانند به شعب منتخب مراجعه کنند.

زمان مراجعه سپرده گذاران تا ٣ میلیون تومان البرز ایرانیان به شرح زیر است:

زمان مراجعه سپرده گذاران تا سقف ١٠٠ میلیون تومان البرز ایرانیان به شرح زیر است:

شعب منتخب بانک تجارت  برای مراجعه سپرده گذاران البرز ایرانیان:

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس