پدیده

تیم فوتبال پدیده با هدایت رضا مهاجری توانست نفت تهران را شکست دهد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پدیده و نفت تهران از سری رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر در پایان تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید. حدود هزار تماشاگر هم با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کردند.

تیم پدیده با این برد ۲۱ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و تیم نفت تهران با همان ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. 

داور:  سیدرضا مهدوی

کمک ها:  امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی

کارت زرد: محمدرضا خلعتبری، سعید جلالی‌راد و عبدالله حسینی از پدیده و محسن بنگر از نفت تهران

گل‌ها: امین قاسمی نژاد دقیقه ۳۴  و محمد مهدی مهدی خانی دقیقه ۵۱ و حسینمهربان ۹۰+۵ برای پدیده و هاشم بیک زاده دقیقه ۸۸ برای پدیده

اتفاقات مهم بازی: 

دو تیم پدیده و نفت تهران امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ثامن به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول با یک گل به سود پدیده به پایان رسید.

بهترین موقعیت تیم نفت توسط آل کثیر مهاجم آبادانی این تیم از دست رفت. این بازیکن در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما ضربه نهایی او راهی به دروازه پدیده پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد محمد قاضی مهاجم تیم پدیده ضربه خوبی را به سمت دروازه تیم پدیده روانه کرد اما این توپ بعد از برخورد به بازیکنان نفت راهی کرنر شد.

در دقیقه ۳۴ اما تیم پدیده صاحب ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نفت شد که امین قاسمی نژاد روی پاس محمد قاضی ضربه محکمی را به توپ زد و این توپ در میانه راه به بدن بازیکن نفت برخورد کرد و راهی دروازه شد.

در نیمه دوم باز هم دو تیم روی دروازه یکدیگر حملاتی را ترتیب دادند که سهم هر تیم در این نیمه یک گل بود.

مهدی‌خانی با پاس مهاجمان پدیده صاحب توپ شد و بعد از تک به تک شدن با دروازه‌بان نفت توپ را وارد دروازه این تیم کرد. این بازیکن بعد از این صحنه، گل خود را به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرد.

خلعتبری در این بازی با بازیکن هم تیمی دچار درگیری لفظی شد و بعد از تعویض هم حاضر به نشستن روی نیمکت نشد و مستقیما به رختکن رفت.

در دقیقه ۸۸ هم هاشم بیگ زاده توپ برگشتی حاصل از شوت خودش را مجددا شلیک کرد که این توپ وارد دروازه پدیده شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس