شهید عارف کایدخورده - کراپ‌شده

مادر شهید عارف کایدخورده گفت: وقتی که پسرم از من درخواست کرد که اجازه بدهم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه برود بنده لحظه‌ای درنگ نکردم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آیین وداع با شهید عارف کایدخورده از شهدای مدافع حرم خوزستان با حضور پرشور و باشکوه مردم شهرهای مختلف از جمله اهالی آبادان، خرمشهر، اهواز و دزفول سالن اجتماعات سپاه ناحیه آبادان برگزار شد.

در این مراسم که جمع زیادی از خانواده‌های شهدا نیز حضور داشتند، مادر شهید عارف کاید خورده به سخنرانی پرداخت و ویژگی‌های فرزند شهیدش را بیان کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به حضور در کنار پیکر مطهر شهید عارف کایدخورده اظهار داشت: از فرزند شهیدم خواستم برای ظهور  امام زمان(عج) و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کند.

مادر شهید عارف کایدخورده در ادامه به حضور مقام معظم رهبری را برای کشور غنیمت برشمرد و تصریح کرد: حضور ولی فقیه برای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش به ارمغان می‌آورد.

وی فرزند شهیدش را متعلق به همه ملت ایران معرفی کرد و در همین ارتباط توضیح داد: عارف را فقط ما بزرگ کردیم اما او متعلق به ملت بود.

این مادر شهید به بی‌قراری‌های شهید عارف کایدخورده نیز اشاره کرد و گفت: او بی‌تاب دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) بود، وقتی که پسرم از من درخواست کرد که اجازه بدهم برای دفاع از حرم به سوریه برود بنده لحظه‌ای درنگ نکردم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس