کد خبر 800874
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
فریدون اصفهانیان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که این فدراسیون مشکل مالی دارد و مطالبات تمام داوران عقب افتاده است.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان درباره گلایه‌های علیرضا فغانی از کمیته داوران، اظهار داشت: هرکاری که از دست‌مان برمی‌آید، برای داوران انجام دادیم و می‌دهیم. موفقیت داوران در جام جهانی یا هر مسابقه دیگری، موفقیت ما است.

وی در مورد عقب افتادن مطالبات داوران گفت: مگر فقط پول آقای فغانی عقب افتاده است؟ مطالبات همه داوران عقب افتاده، همیشه که پول نیست، بعضی وقت‌ها فدراسیون به مشکل می‌خورد. الان یک نفر نیست که بگوید چرا حق پخش را نمی‌دهند. فدراسیون که تنها برای لیگ برتر نیست. ما فقط 90، 80 داور در لیگ برتر داریم، اما چند صد نفر در بقیه لیگ‌ها کار می‌کنند. لیگ دسته اول، دوم، سوم، لیگ امیدها و .. داور می‌خواهد.

رئیس کمیته داوران به گلایه‌های فغانی مبنی عدم اختصاص پاداش لازم برای داوران نیز واکنش نشان داد و گفت: پس از جام جهانی 2014 برزیل بود که من گفتم «اگر وزارت ورزش می‌خواهد تجلیل کند، از داوران هم به‌عنوان قهرمانان مدال آور تجلیل کند.» ما هم از خدای‌مان است که این کار انجام شود، اما کشور با کشور فرق دارد. بودجه فوتبال ایران چقدر است و بودجه ژاپن و کره چقدر؟ طبیعی است که بودجه آنها بیشتر باشد. ما با توجه به بضاعت‌مان عمل می‌کنیم، فدراسیون با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. الان حق‌الزحمه داوران را افزایش دادیم و انتظار داریم بیشتر از این هم افزایش بدهیم، اما مشکلاتی داریم. من خودم در فدراسیون هستم و مشکلات را می‌بینم که یکی از اصلی‌ترین‌های آن حق پخش است.

اصفهانیان ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال همه تلاشش را می‌کند که همه مسائل حل شود، اما وقتی کف دست مو نیست، شما می‌گویی «بِکَن»؟! همه ما در یک کشتی هستیم؛ رئیس فدراسیون، دبیرکل، همه و همه در یک کشتی قرار داریم. اگر برای کشتی مشکلی درست شود، گریبان همه‌مان را می‌گیرد. فدراسیون فوتبال به اندازه وسعش و حتی شاید بیشتر می‌خواهد مشکلات داوران را حل کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس