اونای امری

سرمربی تیم پاریسن‌ژرمن «کوین ترپ» دروازه‌بان تیمش را نیمکت‏‎نشین کرده حالا باید او را برای ماندن متقاعد کند.

به گزارش مشرق، مشکلات برای اونای امری، سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در حال زیاد شدن هستند. او روز به روز بیشتر متوجه می‎شود که مدیریت کردن بازیکنان بزرگ تیمش کار آسانی نیست.

اولین مشکل بزرگ او مشکل پنالتی زدن و درگیری نیمار و کاوانی بود. مشکلی که به نظر هنوز هم حل نشده است. اما در حالی که آن مشکل هنوز به طور کامل برطرف نشده، وضعیت دروازه‎بانی در این تیم جدیدترین سوژه است.

سرمربی اسپانیایی اخیرا حساب ویژه‎ای روی آلفونسو آرئولا باز کرده است. دروازه‎‌بان اسبق ویارئال در همه دقایق برای تیمش بازی کرده است و جانشین کوین ترپی شده که فصل گذشته دروازه‎بان اصلی تیم بوده است.

در شرایطی که جام جهانی پیش رو است، اگر به اندازه کافی بازی به ترپ نرسد، ممکن است از رسیدن به ترکیب تیم ملی آلمان باز بماند. او می‌‎داند که اگر نتواند به اندازه کافی بازی کند، یوآخیم لوو از او در ترکیب تیمش استفاده نخواهد کرد. به همین دلیل است که این دروازه بان اگر فرصت بازی کردن پیدا نکند در ماه ژانویه به دنبال تیم خواهد بود.

در نیمه دوم فصل گذشته اونای امری به او اعتماد کرده بود، اما به خاطر برخی اشتباهاتی که داشت جایگاهش را در تیم از دست داد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس