فروتن گل آرا

قهرمان تیم ملی بوکس گفت: پس از امداد رسانی به مردم در اولین فرصت به همراه برادرانم به سراغ خانه‌ مان رفتیم و چون می‌دانستم که مدال‌هایم کجای ساختمان قرار دارند،‌آنان را پیدا کردم.

به گزارش مشرق، فروتن گل آرا در مورد زلزله اخیری که در استان کرمانشاه رخ داده و خانه آنها نیز در این حادثه ویران شده است، گفت: متأسفانه کل خانه ما در شهر سرپل ذهاب ویران شده و همه خانواده من مثل سایر همشهریانم بیرون و در چادر زندگی می‌کنند. مردم عزیز کشورمان یک سری مایحتاج اولیه به تمام زلزله‌زدگان رساندند، اما مردم زلزله‌زده فقط به خوراک نیاز ندارند. هوای منطقه بسیار سرد است و فصل زمستان در پیش است. از همه مردمی که به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

گل‌آرا در مورد اینکه پس از زلزله اخیرکرمانشاه مدال‌های خود را که در طول این سال‌ها برای آنها تلاش زیادی کرده از زیر آور در آورده است، گفت:  متأسفانه در حادثه زلزله خانه‌مان تخریب شده و مدال های من هم در زیر آورا مانده بود. پس از امداد رسانی به مردم در اولین فرصت به همراه برادرانم به سراغ خانه‌ مان رفتیم و چون می‌دانستم که مدالهایم کجای ساختمان قرار دارند، آنان  را پیدا کردم.

وی با تشکر از مردم کشورمان و ورزشکارانی که طی این چند روز به کمک زلزله‌زدگان رفته‌اند،خاطرنشان کرد: این‌طور باید بگویم ما در سرزمین‌مان واقعاً پهلوان‌هایی داریم که در تمام دنیا نظیر ندارند. با خیلی از این قهرمانانی که به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کردند، دوستی قدیمی دارم. از طریق رسانه با تمام افتخار دست تک‌تک همه آنها را می‌بوسم و به خاطر حمایت‌هایشان از آنها تشکر می‌کنم.

قهرمان تیم ملی بوکس در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: خانواده من و تمام مردم زلزله‌زده کرمانشاه همه خانه‌هایشان ویران شده و نیاز به یک سرپناه دارند. فصل سرما آغاز شده و امیدوارم هرچه زودتر شرایط خوبی برای این مردم فراهم شود. از افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس، بهنیا مدیرعامل شرکت پیوند ساپکو و گل‌محمدی از خانواده بوکس که در طول این چند روز با حضور در این شهر به مردم این استان کمک کردند تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس