کد خبر 800316
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی

دبیر همایش فعالان فضای مجازی گفت: همزمان با برگزاری این همایش، افتتاح رسمی مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) انجام می‌شود.

به گزارش مشرق - مهدی جعفری دبیر همایش فعالان فضای مجازی صبح امروز در مصاحبه با کمیته روابط عمومی این همایش، اظهار داشت: امروز فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیج و نیروهای مردمی انقلاب نقش مهمی در این عرصه دارند.

وی با طرح این سوال که بسیجیان و نیروهای جبهه مردمی انقلاب در عرصه فضای مجازی به‌صورت عملیاتی و نقشه راه چگونه می‌خواهند در فضای مجازی عمل کنند، افزود: همایش فعالان فضای مجازی با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند نقشه راه خوبی برای ایشان  باشد.

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی(متنا) گفت: متکی‌بودن به پراکندگی ظرفیت‌های موجود در اقشار مختلف بسیج در سراسر کشور و هویت‌سازی برای بسیجیان و طراحی نقشه راه نیروهای جبهه مردمی انقلاب در فضای مجازی از جمله ویژگی‌های این همایش است.

متنا افتتاح می شود!

وی همچنین اظهار داشت همزمان با برگزاری این همایش مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی تحت تابعیت قرارگاه فضای مجازی نیز رسما افتتاح خواهد شد. این مرکز با هدف ساماندهی، آموزش و ارتقاء سطح توانمندی جوانان و علاقمندان به حوزه تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی اعم از پویانمایی، بازی‌های ویدئویی، تولیدات تصویری و ... تاسیس شده است.

جعفری همچنین اعلام کرد در این همایش سه مورد از محصولات تولید شده در متنا رونمایی خواهد شد که عبارتند از: (سفیر عشق)؛ بازی رایانه‌ای اکشن با طراحی فاخر و تکنیک قوی و در سطح کیفیت بالا با موضوع کربلا و حضرت سیدالشهدا (ع). (تابستان سیاه)؛ اولین شماره ازمجموعه بازی  سه گانه «سایه روشن» با موضوع ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 با عنوان «تابستان سیاه» در دونسخه رایانه‌ای و ویژه تلفن همراه و (شبیه افسانه ها)؛  اپلیکیشن ویژه بسیج با عنوان «شبیه افسانه‌ها» برای آشنایی با ظرفیت‌ها و اقشار بسیج از خدمات و اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس