کد خبر 800264
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
رونالدو

رونالدو در این فصل از لالیگا، فقط یک گل به ثمر رسانده است.

به گزارش مشرق، اگرچه رونالدو در این فصل از لیگ قهرمانان شروع خوبی داشته و در چهار مسابقه، شش گل زده است ولی آمار او در لالیگا بسیار ناامیدوارکننده بوده و ستاره پرتغالی در این فصل از لیگ اسپانیا، تاکنون یک گل زده است. در شرایطی که شروع رئال مادرید در لالیگا در این فصل خوب نبوده و آن ها همین حالا ده امتیاز از بارسلونا عقب افتاده اند، نباید این اختلاف امتیاز را بی ربط به افت فرم رونالدو در لالیگا دانست.

در شرایطی که ۱۲ بازی از لیگ اسپانیا گذشته، رونالدو فقط یک گل زده است که بدترین آمار او از فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ است (در آن فصل ۵ گل تا هفته دوازدهم) که فصل اول حضور او در برنابئو بود. البته در فصل جاری، رونالدو در چهار بازی ابتدایی به دلیل محرومیت، غایب بود. اما اوضاع وقتی عجیب تر می شود که آمار او را با سایر فصل مقایسه کنیم. به طور مثال در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ رونالدو تا همین هفته دوازدهم، ۲۰ گل زده بود! یا در فصول ۲۰۱۰-۲۰۱۱ و فصل بعد از آن، تا هفته دوازدهم، ۱۴ گل در لالیگا به ثمر رسانده بود.

اما دقت شوت های رونالدو در این فصل بسیار پایین آمده است. او در این فصل به ازای هر ۵۵ شوت، موفق به یک گل در لالیگا شده است! اگر رونالدو بخواهد به رکورد ۴۸ گل لالیگایی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ برسد، با این آمار دقت شوت، نیاز به ۲۶۴۰ شوت دارد!

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس