دعای فرج

آن چه پیش رو دارید، زمزمه ی «دعای فرج» است به زبانِ یکی از ناب ترین منتظرانِ حضرت «حجت(صلوات الله علیه)»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «مهدی شیخ زین‌الدین» به سال 1338 شمسی، در تهران متولد شد. پدر وی از مبارزانِ علیه رژیم طاغوت بود که به همین دلیل چندین بار دستگیر و تبعید شد و در نهایت خانواده ی «زین الدین» در شهر مقدس «قم» ساکن گردید. «مهدی» به سال 1356 شمسی، با رتبه‌ ای بالا در کنکور سراسری، وارد دانشگاه شیراز شد که به دلیل تبعید پدرش، از تحصیل انصراف داد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، او از نخستین کسانی بود که جذب «جهادسازندگی» شد و با تشکیل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در «قم»، به این نهاد پیوست. ابتدا در قسمت پذیرش و پس از آن به عنوان مسئول «واحد اطلاعات سپاه قم» انجام وظیفه کرد. با آغاز جنگ تحمیلی، «مهدی»به همراه یک گروه صد نفره با گذراندن آموزش‌های کوتاه عازم خطوطِ مقدم نبرد شد.  پس از مدتی مسئولیت واحد شناسایی و بعد از آن مسئولیت «واحد اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در «دزفول» و «سوسنگرد» به او سپرده شد. «مهدی زین‌الدین» در عملیات «الی بیت‌المقدس» فرماندهی اطلاعات – عملیات «قرارگاه نصر» را برعهده داشت و در نبردِ بعدی یعنی «عملیات رمضان» به عنوان فرمانده «تیپ علی‌بن ابیطالب(صلوات الله علیه)» - که بعدها به لشکر تبدیل شد – انتخاب گردید.
«مهدی زین الدین» سرانجام در 27 آبان 1363 شمسی، به همراه برادرش «مجید» در حوالی «سردشت» با آتش گروهک‌های ضدانقلاب، بال در بال ملائک گشود. پیکر این دو برادر در قطعه 5 «گل‌زار شهدای قم» تا روز ظهور مولایشان به امانت سپرده شده است.
آن چه پیش رو دارید، زمزمه ی «دعای فرج» است به زبانِ «مهدی شیخ زین الدین» یکی از ناب ترین منتظرانِ حضرت «حجت(صلوات الله علیه)» که در اواخر زمستان سال 1362 شمسی به ثبت رسیده :
 
روحمان با یادشان شاد
هدیه به ارواح بلند پروازشان صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    6 0
    مردان بي ادعا
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
      3 0
      دعای سلامتی امام زمان (عج)
  • علی اکبر IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    3 0
    اللهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک اللهم احفظ و النصر و اید مولانا الامام الخامنه ای اللهم عجل لولیک الفرج
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    3 0
    روحش با سید و سالار شهیدان محشور
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    3 0
    اللهم صل علی محمدوال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعداءهم اجمعین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس