جودو

جواد محجوب نماینده وزن 100+کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان در جدول رده بندی مسابقات گرند پری با شکست نماینده بلژیک به مدال برنز دست یافت.

به گزارش مشرق، آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 از روز (جمعه) 26 آذرماه آغاز شده و تا امروز(یک‌شنبه) این رقابت‌ها به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد.

امروز(یک شنبه) جواد محجوب در جدول وزن 100+کیلوگرم و در حضور 12 جودوکار مقابل نماینده آلمان به میدان رفت و با شکست نخستین حریف خود به یک چهارم نهایی راه یافت. محجوب در دومین دیدار به مصاف "روی مییر"نماینده هلند رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت. نماینده سنگین وزن کشورمان در جدول رده بندی نماینده بلژیک را شکست دادو برای رسیدن به مدال برنز نماینده اتریش را شکست داد و پس از 15 ماه بازگشت به جودو برنزی شد.

امروز در آخرین روز از این مسابقات رامین صفویه در منهای 100کیلوگرم ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور بلغارستان رفت و در نخستین مبارزه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند.

اما روز گذشته(شنبه) در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل "ژائو مارتینو" از پرتغال  به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مولایی با شکست مقابل حریفی از بلژیک از رسیدن به مرحله نیمه نهایی جودو گرندپری هلند بازماند و راهی گروه بازنده ها شد. مولایی در گروه بازنده‌ها ابتدا نماینده گرجستان را شکست داد و پس از آن برای رسیدن به مدال برنز به مصاف "فراکدیویت" نماینده هلند رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

و همچنین در جدول 29 نفره وزن  73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 روز(جمعه) در نخستین روز از این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

محمد منصوری به عنوان سرمربی و محسن ذکریا به عنوان مربی ملی پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس