کد خبر 799528
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
شفر استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین صبح جمعه این تیم با یکی از بازیکنان ملی پوش دقایقی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، اولین تمرین استقلال پس از بازگشت از کیش و یک روز استراحت در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد. در این تمرین وینفرد شفر دقایقی با امید ابراهیمی در خصوص وضعیت جسمانی و حضورش در تیم ملی صحبت کرد.

* دروازه بان  های استقلال زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حاضر شده و تمرینات ویژه ای را انجام دادند.

* با اینکه گفته می شود قرار است از امروز استقلال در زمین صنایع دفاع تمریناتشان را برگزار کند اما همچنان بازیکنان باید تمرینات خود را در زمین شماره ۲ آزادی انجام دهند.

* نصرالله عبدالهی در تمرین حاضر بود و دقایقی قبل از شروع تمرین، با سرمربی استقلال به طور اختصاصی صحبت کرد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان در کنار زمین چمن به زدن وزنه پرداختند. سپس شفر دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و بازیکنان بدن های خود را گرم، سپس به مرور کارهای سرعتی و کششی پرداخته و در آیتم بعدی بازیکنان زیر نظر شفر و ساناک به کارهای با توپ پرداختند. آیتم بعدی تمرین به فوتبال گل کوچک در چهار گروه اختصاص داشت. شفر از بازیکنانش می  خواست که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و به سادگی آن را از دست ندهند.

* آیتم بعدی تمرین، اختصاص به فوتبال درون تیمی داشت که بازیکنان در قالب دو تیم آبی و صورتی یک فوتبال را برگزار کردند که باز هم سرمربی و دستیارانش به دقت تمرین را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم بازی را قطع و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

* بخش پایانی تمرین اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که هافبک های استقلال بهتر از دیگر بازیکنان، ضربات خود را وارد دروازه کردند.

* تمرین آبی پوشان بعد از۸۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر سیاه جامگان ادامه  خواهد  داد.

* تیم استقلال روز یکشنبه تهران را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد و روز دوشنبه از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه امام رضا مشهد میهمان سیاه جامگان از هفته دوازدهم لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس