کد خبر 799048
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
  ترافیک مسیرهای منتهی به مهران و پایانه مرزی

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت‌: یکی ازمشکلات در مواقع بحران، حضور هیجانی مردم در شهرهای آسیب دیده است. این موضوع می تواند در روند امدادرسانی اختلال ایجاد کند.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین حمیدی گفت‌: وقتی که سازمان های امدادی ما مثل هلال احمر، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی حضور دارند و عملیات امداد و نجات را به خوبی انجام می دهند و نیاز به تقویت و کمک دارند، منطقی است که کمک های خودمان را برای آنها ارسال کنیم.

وی افزود: از حضور فیزیکی در مناطق زلزله زده و آسیب دیده جدا خودداری کنیم. این موضوع، روند ترافیک را دچار اختلال می‌کند. در حال حاضر طرح ترافیک خاصی را داریم اجرا می‌کنیم و اجازه ورود غیرمجاز به خودروهای غیرمجاز نمی دهیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا ادامه داد:خودروهای سنگینی که حضورشان در منطقه توجیهی ندارد برایشان ممنوعیت تردد ایجاد کرده ایم. برای خودروهای باری که از منطقه خارج می شوند، و مجوز خروج ندارند، نیروهایی برای کنترل وجود دارند و همکاران ایست بازرسی در حوزه انتظامی گذاشته اند تا خدای ناکرده اموال مردم، آسیبی نبیند.

سردار حمیدی در پاسخ به این سوال که این طرح‌های ترافیکی تاچه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت‌: تا زمانی که امنیت در منطقه جا بیفتد و عملیات امداد و نجات به پایان برسد. بستگی به اقدامات سایر دستگاه‌ها برای امدادرسانی و آواربرداری دارد.

وی همچنین با اشاره وضعیت راه‌ها، گفت: "ما در ابتدای کار متأسفانه شاهد این بودیم که بخشی از راه‌های جاده‌های ما به دلیل ریزش سنگ و آوار، دچار مشکل شد و تردد در آنجا، اختلال پیدا کرد اما با پیگیری‌هایی که همکاران انجام دادند و کمک‌هایی که از طریق سازمان‌های مسئول مثل سازمان راهداری و مردم محلی مثل پیمانکارانی که در اینجا کار می‌کردند، توانستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن جاده‌ها را باز بکنیم و ترافیک مان در این محدوده‌ها روان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس