کد خبر 798636
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
احدیان

دیگر عادت کردیم که یک اتفاقی بیفتد و بلافاصله عده ای دنبال ماهیگیری سیاسی از آن باشند ظاهراً خیلی هم فرقی بین این جریان و آن جریان نیست.

به گزارش مشرق، محمد سعید احدیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

دیگر عادت کردیم که یک اتفاقی بیفتد و بلافاصله عده ای دنبال ماهیگیری سیاسی از آن باشند ظاهراً خیلی هم فرقی بین این جریان و آن جریان نیست.

 بخشی از این رقابت سیاسی در سیاست ورزی طبیعی است. با این که با سیاست ورزی آرمانی تطابق ندارد اما  بهره برداری سیاسی از برخی رویدادها نیز واقعیتی است که فعلا با آن کنار می آییم اما اصلا نمی توانم درک کنم که در فاجعه های انسانی مثل زلزله،  برخی  به دنبال تخریب سیاسی رقیب باشند.

هنوز بخشی از وجود این مردم زیر خروارها آوار قرار دارند و بخشی دیگر بی سرپناه مانده اند که نگران سرمای سوزان شب باشند یا عزادار نزدیکان از دست رفته شان، بعد عده ای دنبال تخریب مسکن مهر دولت پیشین هستند و عده ای دیگر درگیر پاسخ یا مترصد فرصت برای حمله متقابل‌.

در نتیجه  بخش مهمی از بحث های فضای مجازی به جای این که برای بسیج کمک به هموطنان مطلب تولید کند، در حال بحث بر سر این است که مسکن مهر عامل کشته شدن ها بوده است یا بافت های فرسوده، زلزله کرمانشاه از زلزله بم بیشتر خسارت به بار آورده یا کمتر و....

مسئولان امر هم به جای این که تمام هم و غم شان را بر خود فاجعه متمرکز کنند باید نگران باشند که رقیب سیاسی شان نتواند از آن ها مچ گیری کند.

روی سخنم با آن کانال ضدانقلابی نیست که معلوم است تنها چیزی که برایش مهم نیست مردم است روی سخنم با جریان های سیاسی داخل کشور است که‌ جزئی از مردم هستند،  باور کنید مردم از این سیاست زدگی افراطی خسته شده اند. بخش زیادی از مسئولان در رده های مختلف از سازمان های دولتی گرفته تا نهادهای حاکمیتی و نظامی دارند با همه وجود برای خدمت به مردم تلاش می کنند ولی عده ای با فرصت طلبی چنان فضا را سیاسی می کنند که هم خستگی در تن خادمان مردم می ماند و هم تلاش های صورت گرفته در فضای سیاست زده، دیده نمی شود و مردم را از آینده ناامید می کند.

نقد منصفانه و دلسوزانه با هدف رفع مشکل در زمان خود،  وظیفه ای مهم و مکمل تلاش هاست اما فرصت طلبی سیاسی فقط ایجاد سوراخی است در کشتی که یک‌ ملت و از جمله خود سیاست مداران در آن نشسته اند. بیایید این کشتی را بیش از این سوراخ نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    8 33
    یکی ازمزخرف ترین سایتهاکه همه چیروسیاسی میکنه همین مشرقه.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    12 0
    حمله متقابل؟ نخیر وقتی حمله میشه در برابر حمله دفاع میکنن نه حمله متقابل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس