کد خبر 798602
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
محسن سیدی

مربی سابق تیم نفت تهران گفت: اگر جوابی از طرف کمیته واگذاری که مالک فعلی و اصلی باشگاه نفت تهران است نشنویم تجمع جلوی وزارت نفت انجام می‌دهیم تا صدای ما برای چندمین بار به گوش آقای وزیر برسد.

به گزارش مشرق، محسن سیدی مربی سابق نفت تهران که با کادر فنی علی کریمی دومین شکایت خود را انجام داده گفت: متاسفم که با این سابقه ورزشی پایم به کمیته انضباطی فدراسیون رسیده و اصلا دوست ندارم و در شخصیت خودم و دوستانم نمی‌بینم که پشت در این جور جاها بنشینم ‌. تعداد طلب کاران نفت تهران ۶۰ تا ۷۰ نفر هستند و با توجه به اسناد و مدارک موجود و گفته‌های ‌آقای گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر اینکه مالک تیم نفت تهران مجمع واگذاری و کمیته انتقالی وزارت نفت است و این افراد با دستور وزیر نفت آقای زنگنه باید وضعیت باشگاه نفت را مشخص می‌کردند که متاسفانه تا امروز و این تاریخ همه بلاتکلیف هستیم و تنها کسی که جوابگو ما هستند شریف حسینی است که به عنوان حسابرس این پرونده مشغول به کار است.

سیدی افزود:آقایان هندی، دل پریش، سید عمادحسینی، عباسی و تاجیک باید جوابگوی ما و خانواده طلب کاران باشند. آقایان برای یکبار هم که شده نماینده طلب کاران را برای جلسه نپذیرفتند و یک کار ساده را این همه پیچاندند و از همه مهم تر یک کار تخصصی باشگاهی و فوتبال را به شخصی تفحیض اختیار دادند که تا به حال تعداد بازیکنان فوتبال را نمی‌دانست و آن شخص ( آقای تاجیک) است که به گفته خود دیگر نقشی در این انتقال ندارد. بعضی از آقایان که تیم نفت تهران در اوج بود در مسافرت‌های خارجی بودند هم الان جوابگوی ما نیستند وانتظار ما از این افراد خیلی بیشتر از آقایان دیگر بود. همه ما طلب کاران دارای قراردادهای رسمی و شماره ثبت در هئیت فوتبال و سازمان لیگ هستیم و این بیانگر رسمی بودن این قرارداد است چون نسبت با دریافتی آن نیز مالیات هم دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما گروه طلب‌کارهای نفت تهران تا چند روز صبر می‌کنیم. اگر جوابی از طرف کمیته واگذاری که مالک فعلی و اصلی باشگاه نفت تهران است نشنویم اول یک تجمع جلوی وزارت نفت انجام می‌دهیم تا صدای ما برای چندمین بار به گوش آقای وزیر برسد و بعد شکایت خودمان را با مدارک موجود تنظیم و تحویل دادگاهای عمومی و دیوان عدالت خواهیم داد و دوستان باید پاسخگوی ما باشند.

سیدی گفت: متاسفانه متولیان فوتبال خیلی نسبت به این ماجرای انتقال و بحث بدهکاری ها بی تفاوت بودند که امیدواریم با پیوست مدارک ها برای ای اف سی و فیفا که ارسال می‌کنیم شاهد حضور بازرسانی که بتوانند مشکلات فوتبال ایران را برسی و راه حلی برای آن پیدا کنند باشیم.

مربی سابق دروازه‌بانان نفت تصریح کرد: افراد هرج و مرج طلب کسانی هستند که مسایلی را بوجود می‌آورند و از کنارش بهره و سود می‌برند. بنده بعنوان یک فوتبالی از همه بازیکنان و مربیان خواهش می‌کنم برای عقد قرارداد با یک وکیل به باشگاه بروید تا به همه بندهای قرارداد شما برسی بشود و هیچ کاری را برای شکایت به کمیته های وابسته به فدراسیون نکشانید چون جز درآمد زایی ،سرگردانی و ترور شخصیت ما فوتبالی ها هیچ اتفاقی نمی‌افتد. باید گردن کج کنیم تا حق حقوق مان رو بگیریم. آقایان مربیان و همکاران عزیز حواس خود را به قراردادهایی که می‌بندید جمع کنید. طوری عمل کنید که حقی از شما و حتی باشگاه تضیع نشود. در آخر از آقای نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گشترش فولاد تبریز تشکر ویژه ای دارم چرا که با فسخ و تفاهم قرارداد بوناچیچ و همکارانش می‌تواند الگوی خوبی برای مدیران ورزشی ما باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس