شهید و شهادت - لاله - تشییع

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی از برگزاری اولین همایش خواهران شهدا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) توسط کانون پیام‌آوران شهدا خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، فاطمه آلیا نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کانون «پیام‌آوران عاشورا» متشکل از جمعی از خواهران شهدای دوران دفاع مقدس، در خصوص این کانون اظهار داشت: طی شش سال، تعدادی از خواهران شهدا در قالب سازمانی مردم نهاد اقدام به تشکیل «کانون پیام آوران» عاشورا کردند که هر ماه جلساتی را تشکیل داده‌اند.

وی از جمله فعالیت های این کانون را برگزاری شب خاطره خواهران شهدا و صحبت در خصوص سبک زندگی شهدا مطرح کرد و افزود: اساسنامه و مرامنامه ای توسط اعضای کانون تنظیم شده که از مواد آن ارتقای دانش فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و همینطور اشاعه سبک زندگی شهدا به عنوان نمونه ای از سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

آلیا با اعلام خبر برگزاری همایشی با حضور خواهران شهدا و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) بیان کرد: قرار است در  این روز با ادای احترام به ساحت حضرت زینب (س) موجودیت کانون اعلام و معرفی شده و عضوگیری در قالب کمیته های علمی، تبلیغی، محتوایی پیگیری شود. بعد از برگزاری اولین همایش سعی داریم تا با مشارکت خواهران شهدا محتوای هنری شامل اشعار، نوشته ها و سایر فعالیت های هنری، پیام شهدا را برسانیم.

مدیر موسس کانون پیام آوران عاشورا اظهار داشت: اخیرا با عنایت خانم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس قرار شد تا این کانون با رویکرد ویژه خواهران شهدا فعالیت کند. از این رو در اساسنامه و مرامنامه بازنگری‌هایی شد و از نظر ساختاری بنای جدیدی شکل گرفت و هیئت موسس از خواهران شهدا انتخاب شدند.

وی با اشاره به حوزه فعالیتی کانون تاکنون گفت: تا امروز حوزه فعالیت ها استانی بوده و قرار است در حوزه ملی و بین المللی برنامه ها ادامه پیدا کند چرا که این فرهنگ پر جاذبه با مقبولیت از سوی جامعه جهانی به خصوص کشورهایی که علیه مستکبرین قیام کرده‌اند و در این راه شهید داده اند، رو به رو شده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس