کد خبر 798402
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
عربستان یمن

نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن رد درخواست این سازمان برای رفع محاصره دریایی و هوایی یمن گفت تنها اجازه بازگشایی بندر عدن را می دهد.

به گزارش مشرق، نماینده عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن رد درخواست این سازمان برای رفع محاصره دریایی و هوایی یمن گفت تنها اجازه بازگشایی بندر عدن را می دهد.

بنابر این گزارش، ولید المعلمی این خبر را پس از آن اعلام کرد که عربستان با انتقادات گسترده بین‌المللی بر سر تعطیل کردن بنادر و فرودگاه‌های یمن مواجه شد و سازمان ملل و بیش از ۲۰ گروه حقوق بشری عنوان کردند که این اقدام ائتلاف سعودی مردم یمن را به قحطی و مرگ نزدیک‌تر کرده است.

در بیانیه نماینده عربستان در سازمان ملل آمده است: اولین گام در این زمینه تا ۲۴ ساعت آینده اتخاذ خواهد شد و شامل بازگشایی بنادر مکلا و عدن در جنوب یمن که تحت کنترل منصور هادی است می شود.

وی گفت در زمینه بنادر واقع در مناطقه مورد مناقشه مانند حدیده نیز نماینده عربستان اعلام کرد که از سازمان ملل خواسته شده تا تیمی از کارشناسان برای بحث درباره اطمینان پیدا کردن از اینکه از این بنادر سلاح قاچاق نمی شود، اعزام کنند!

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    13 1
    خاک بر سر بی وجدانت کنم اگه ..... داری رودرو بجنگ
  • وحید IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    3 0
    ضمن اتش ازاد یمن باید سازمان بین الملل به زور وارد میدان شود
  • ناشناس IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    4 0
    واقعا پیر کفتاری است که به خون بچه واطرافیان خودش هم رحم نمی کند امیدوارم به زودی خشم خداوند ازبطن خیزش وانتقام ملت خودش بیرون دراید.
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    0 0
    شما تو سوریه رحم کردید به جوییها بگو دست از شورش بردارند همه چیز خوب میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس