محمد حسین ذوالفقاری

معاون امنیتی و انتظامی کشور گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر ناامنی مناطق غربی آسیب‌دیده بعد از زلزله ارائه نشده است.

به گزارش مشرق، محمد حسین ذوالفقاری امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه که در استانداری برگزار شد،  برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون زارشی از نکنی کل مرزهای غربی کشور وامنیت عمومی مناطق استان کرمانشاه بعد از حادثه زلزله شب گذشته ارائه نشده است.

 معاون امنیتی وانتظامی کشور گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش حتی از ابلاغیه زحمت این را کشیده بود که دو پادگان ارتش را برای مجروحان تخلیه کرده بود وامکانات درمانی وبهداشتی نیز در اختیار این زلزله‌زدگان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات در دستور کار نیز انتقال بیمارستانهای صحرایی که برای اربعین در نظر گرفته شده بود به مناطق زلزله‌زده عنوان کرد: در رابطه با امکانات هوایی نیز تاکنون با ستاد کل هماهنگ شده و اقداماتی از قبیل امدادونجات هوانیروز در دستور کار قرار دارد.

ذوالفقاری با بیان اینکه توزیع امکانات و مایحتاج زلزله‌زدگان نیز به از سوی نیروهای ارتشی، سپاه و بسیج بین مردم در حال توزیع است بیان کرد: اما توزیع این امکانات و اقلام خوراکی باید با ساماندهی بیشتری انجام شود و مقرهایی در شهر وروستاهای آسیب‌دیده باید ایجاد شود تا امکانات و مایحتاج را به صورت دقیق‌تر به دست افراد برساند.

وی با اشاره به اینکه به نیروی انتظامی استان نیز تقویت نیروهای انتظامی و آمادگی ویژه آنها اعلام شده است گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی نیز به طور جدی به منظور اشراف اطلاعاتی بر روی موضوعات خاص به ویژه فضای مجازی وارد کار شدند.

معاون امنیتی و انتظامی کشور گفت: در مجموع نیروهای نظانی، انتظامی، سپاه، ارتش آمادگی کامل را برقراری امنیت، امدادونجات وتوزیع مایحتاج افراد را بر عهده دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس