علی اکبری

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با صدور پیامی، حادثه‌ اندوهناک و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق،  در پی زلزله شدید کرمانشاه محمد جواد حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد پیام تسلیتی خطاب به مردم داغدیده استان کرمانشاه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبه،قالوا انالله و انا الیه راجعون

زلزله مهیب در منطقه غرب میهن عزیز مان ایران،به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه و بالاخص دیار دلاور خیز و شهید پرور سرپل ذهاب ،که به فقدان و جراحت و بی خانمانی صدها هموطن عزیز و دردمندمان منجر شد،قلوب همه ی ما را جریحه دار کرد.


مردم عزیز سر پل ذهاب ،نمونه های پایداری و مقاومت ملت ما در دفاع هشت ساله هستند.عزیزانی که با تمام وجود در مقابل هجمه دشمن ایستادند و بمبارانهای دشمن را با ایمان و مقاومت مثال زدنی شان تاب آوردند و پشتیبان حماسه آفرینان حماسه بازی دراز ودیگر عملیات های رزمند گان اسلام شدند.


این عزیزان صبور وبی ادعا و مظلوم،امروز ودر عرصه ی دیگر از امتحان های الهی ،بیش از هر زمان ،چشم انتظار خدمت رسانی سریع نهادها و دستگاههای ذیربط و کمک های همه جانبه ی مردم مهربان و مومن مان هستند.

اینحانب به نمایندگی از ائمه معزز جماعات و فعالان مساجد استان تهران،آمادگی مساجد استان را برای ایفای هرگونه نقش موثر در کاهش آلام هموطنان داغدیده و دردمندمان اعلام می دارم و این مصیبت جانگداز ملی را به خانواده های عزیزان از دست رفته تسلیت گفته و برایشان صبر واجر و پاداش رحیمانه خداوند کریم را تمنا دارم و برای محروحان دردمند این واقعه ی تلخ ،شفای عاجل و برای عموم مردم صبور آن منطقه ،التیام روحی و جبران الهی را خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس