کد خبر 798254
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
زلزله  اصلاح طلبان

زلزله و سایر حوادث طبیعی، فرصت مناسبی برای پیگیری اغراض جناحی نیست اما اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند که حاضرند منافع ملی را به خطر بیندازند تا اغراض جناحی خود را پیگیری کنند حتی اگر زلزله باشد.

سرویس سیاست مشرق- با گذشت بیش از یک روز از وقوع زلزله تلخ و جانکاه در غرب کشور، برخی چهره‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب بار دیگر رویکرد غیراخلاقی خود را به منصه ظهور رساندند و نشان دادند از مصیبت‌بارترین وقایع کشور هم برای مقاصد بی‌ارزش جناحی خود بهره‌برداری می‌کنند.

از همان ساعات اولیه انتشار خبر وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور، در حالی که همه مردم ایران دلواپس جان و مال هموطنان خود بودند و نیروهای مسلح و دستگاه‌های امدادی با تمام قوا راهی کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده شدند، برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب تمرکز خود را بر تخریب واحدهای مسکن مهر در چند شهر زلزله‌زده قرار دادند تا بدین وسیله دولت احمدی‌نژاد را مقصر نشان دهند.

از بامداد دوشنبه، سایت‌ها و کانال‌های جریان اصلاح‌طلب و حامی دولت، به دفعات تصاویری از تخریب شدن چند ساختمان در شهرهای غربی کشور منتشر کردند و با اعلام اینکه این ساختمان‌ها مربوط به طرح مسکن مهر هستند، تلاش کردند از فاجعه زلزله، ابزاری برای زدن دولت احمدی‌نژاد تهیه کنند.

حتی برخی رسانه‌های منتسب به جریان اصلاح‌طلب، تصویری از کج شدن یک برج در کشور مصر را بازنشر کردند و آن را هم به عنوان تخریب مسکن مهر پس از زلزله به مخاطبان جا زدند.

متاسفانه کار به جایی رسید که اسحاق جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم نیز در  اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد و  با ابراز تاسف از اینکه بیشتر خانه‌های تخریب شده در زلزله شب گذشته متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر بوده است از وزیر راه و شهرسازی خواست تا با دقت این موضوع که چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب‌پذیر بوده‌اند را بررسی کند.

تمرکز رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت بر تخریب واحدهای مسکن مهر در زلزله یکشنبه‌شب در ادامه خط غیرمنصفانه‌ای است که دولت یازدهم در حمله به طرح مسکن مهر شروع کرد و وزرای دولت هم این طرح را که میلیون‌ها ایرانی را خانه‌دار کرد، مزخرف خواندند.

استفاده صبا آذرپیک روزنامه نگار اصلاح طلب از عکس زلزله در ایتالیا برای حمله به مسوولین

حملات مستمر دولتمردان به مسکن مهر موجب شد تا شهریور سال 1393 رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت به این موضوع اشاره کنند و اینگونه تذکر دهند:

اگر احتمالا با اصل طرح مسکن مهر و یا نحوه تزریق اعتبارهای بانکی به آن مخالفتی وجود دارد، اما این را هم بدانیم که اکنون چند میلیون نفر چشم‌انتظار تکمیل مسکن مهر هستند و باید این کار به‌طور جدی پیگیری شود و به اتمام برسد.

متاسفانه دولت یازدهم به این تذکر، بی‌توجهی کرد و صدها هزار واحد مسکن مهر تاکنون نیمه‌تمام مانده است تا صاحبان آنها که چند سال است پول پرداخت کرده‌اند همچنان چشم‌انتظار تکمیل خانه‌هایشان باقی بمانند.

با این حال،  در چهار سال اخیر تعدادی از واحدهای مسکن مهر تکمیل و افتتاح شد که اتفاقا واحدهای مسکن مهر استان کرمانشاه که در زلزله اخیر آسیب دیدند، از جمله واحدهایی بودند که در دولت یازدهم تکمیل و افتتاح شدند. با این حال، رسانه‌های اصلاح‌طلب به این واقعیت اشاره نمی‌کنند و تلاش دارند تخریب این واحدها را تقصیر دولت‌های نهم و دهم بیندازند.

در اینکه چه دولت یا دستگاهی مسئول ایمنی ساختمان‌ها (چه واحدهای مسکن مهر و چه غیرمسکن مهر) است، باید در فرصت مناسب به آن پرداخته شود اما مطمئنا اکنون که هنوز چند ساعتی از زلزله نگذشته و تعدادی از شهروندان زیر آوار هستند و هزاران نفر هم آواره‌ شده‌اند، فرصت و مجال پرداختن به این موضوع نیست.

خبر افتتاح ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در بهمن ۹۴ توسط دولت روحانی در خبرگزاری ایسنا

با این حال، در پاسخ به جوسازی‌های رسانه‌های حامی دولت باید گفت اگر هم واحدهای مسکن مهر دچار نقص فنی و عدم ایمنی بوده‌اند، مسئولان فعلی به سهم خود مقصرند. ضمن آن که اصولا مسائل ایمنی و فنی ساختمان‌ها فقط منحصر به دولت نیست و نظام مهندسی و شهرداری‌ها هم در این زمینه مسئولیت دارند. البته باز هم از این واقعیت می‌گذریم که ساختمان‌های مسکن مهر که در زلزله یکشنبه تخریب شدند، در دولت روحانی تکمیل و افتتاح شده بودند و اگر ایمنی آنها ایراد داشته، همین دولت باید پاسخگوی مردم باشد.

در خاتمه بار دیگر باید گفت که زلزله و سایر حوادث طبیعی، فرصت مناسبی برای پیگیری اغراض جناحی نیست اما اصلاح‌طلبان نشان داده‌اند که حاضرند منافع ملی و امنیت کشور را به خطر بیندازند تا اغراض جناحی خود را پیگیری کنند حتی اگر زلزله باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 111
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • P IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    بازدعواهای سیاسی شروع شد که مردم بیچاره ی داغدار فراموش بشن.
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      مرگ بر اصلاح طلبان آمریکایی
    • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      73 5
      دعوای سیاسی دیده نمی شود. تک گویی جریانی خاص برای گرفتن ماهی دیده می شود.
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      64 7
      مشرق من از چندسال قبل به شما اطلاع دادم که دولت روحانی همان مقدار کم مسکن مهر را با بی کیفیت ترین مصالح دارند می سازند که با یک صدای هلیکوپتر فرو بریزند حالا ملتفت شدید؟ دادستان فورا وارد عمل شود
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      16 0
      چه عکس غم انگیزی...گریه یک مرد در خرابه های خانه اش
    • رفیع IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      58 1
      از کنار تیتر شرق نباید به سادگی عبور کرد اینکه اشتباه کنند در کانون زلزله واقعا بعید است با دسترسی به مراکز دانشگاهی و رسمی و اعلام آنها در پس تیتر( زلزله عراق ایران را لرزاند) باید فراتر از موضوعات سیاسی انتظار داشت آیا در این چنین موارد عمدی آیا مسئولان شورای عالی امنیت ملی اینجا هم احساس تکلیف می کنند یا خدای ناکرده متوجه نشده اند
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    لقمه های حرام تا مغز استخوانشان را آلوده کرده انتظار شرافت از این جماعت، حماقت است
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      53 3
      احسنت
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      44 6
      زلزله 7.6 ریشتری خدایی ساختمان خوب دوام اورده فقط یه ریزه کاری کار رو خراب کرده و اون اینه که باید بین دیوارهای بیرونی هر چند لایه دیوار یک عدد میلگرد رد میشد همون اشتباهی که موقع ساختن خانه مان ان را به خوبی رعایت نکردم و قطعا در صورت زلزله احتمالی اسیبش را خواهیم دید
    • ال IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      96 37
      کسانی که فتنه 88 رو راه انداختند و اونهمه ضرر مالی و جانی به ملت زدند انتظار دارید از زلزله سواستفاده نکنند؟ اینها یک مشت ارازل سیاسی هستند
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    به نظرم همانطور که به دشمنان خارجی نباید رحم کرد همانطور نباید به دشمنان داخلی رحم کرد #آتش-به-اختیار
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    اصلاح طلبان شارلاتان
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      اصلاح طلبان بیشرف ، بی همه چیز ، مال مردمخور ، بیدین
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    45 15
    واقعا سیاسی کاری و بی انصافی خوب نیست...................!! مسکن مهر همچین مالی هم نیست که بخایم ازش دفاع کنیم... ولی........ ولی اینم در نظر بگیریم که استفاده از دیوار پیش ساخته باعث شده با چنین منظره ای روبرو باشیم.. چون ساختمان لخت شده..!!! ولی تا حد زیادی اسکلت و ستون ساختمانها سر جاش ایستاده.. *با توجه به تصاویر*
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      56 7
      جهت اطلاع آقای جهانگیری و جنابعالی و امثالهم ، اسکلت این ساختمانهای مسکن مهری که شما ازش ایراد میگیرید(و البته قطعاً هم ایراد داره!) اسکلتشون در دولت قبل!!!! ساخته شده بوده که همه سر پا هستن. ولی اون کارهایی که در دوره آخوندی‌تون ساخته و تکمیل شده (مثل دیوارهای بیرونی و نماها...) اوناس که تخریب شده!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    84 23
    خیلی باید بی شرف باشه کسی که برای خراب کردن یه جریان سیاسی با جون ملت بازی کنه. و در ادامه و تکمیل پروژ اساسی کم کاری کنه! من خدا را شکر طرفدار هیچ یک از دو یا چند جریان سیاسی نیستم.
  • مرتضیsk RO ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    سخنان ظهر امروز جناب جهانگیری در انداختن تقصیر به مسکن مهر اوج همین بازی بود
    • سعید IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      24 36
      واقا اگه عقل داشته باشی میفهمی بازی نیست و واقعیت داره مسکن مهر طرح خوبی بود اما کلا ایرانی ها دزد هستند و هنگام ساخت دزدیدند و ساختمان ضعیف تحویل مردم دادن
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      5 1
      آقای سعید ، طبق گفته مسئولان ، مسکن مهر فقط دو کشته داشته . افتاد ؟؟
  • KZ ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    29 97
    شما نباید از سخن حق ناراحت بشوید.
    • امیر IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      31 15
      جناب 21:58 ،کدام سخن حق؟!!!!! اینکه از خودشون رفع مسئولیت می کنند و صددرصد تقصیرها را گردن قبلی ها می اندازند ريال سخن حقه؟!!!!!!!!!!!!!! خوبه جنابعالی خبر افتتاح پروژه مسکن مهر در کرمانشاه در تاریخ 19 بهمن 94( دولت روحانی) را دیدی وباز هم تعصب سیاسیت باعث شده که حقیقت را وارونه جلوه بدی.
    • IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      35 6
      از گفتن دروغ شما خوشحالی چطور؟
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    14 4
    یه همچین موقعی ملت میفهم کجا یا از چه کسانی باید خونه میخریدن یا نه...! البته با پول مسکن مهر خونه نمیشه خرید مگر در روستا.درست قضاوت کنیم .هرچند وظیفه دولت ساخت منزل با کیفیت و رسوند امکانات به اون منطقه و ... هست که تا حد زیادی رعایت نمیشه!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    65 11
    گدايي راي از خون مردم. خدا بزرگه و جوابشون رو مي ده
  • محمود IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    78 26
    اینا کسانی هستن که اگه روز عاشورا هم حضور داشتن مقابل امام حسین قرار میگرفتن. ما به این آدما کوفه گروخته ها میگیم
    • M.sh IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      37 1
      طبق : کل یوم عاشورا وکل الارض کربلا، این جماعت ملحد، همین امروز هم در مقابل راه حسین ومسلک حسین ودین حسین قرار گرفتند. نیازی به فلش بک به روز عاشورا نیست!
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    34 7
    اساسا این حرف دروغ است و میزان تخریب این مسنهای در مقایسه با اکثر ساختمانهای دیکر در همان محدوده کمتر بوده است.
  • علی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    42 11
    میشه بفرمایید، زلزله بالای 7 ریشتر کجای دنیا رخ داده و خرابی نداشته؟!
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      11 27
      ژاپن
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      3 4
      هرقت شما مثل مردم ژاپن شدی برج هامون هم میشن ژاپنی! باور کن برج های اونا هم با همین نقشه ساخته میشن اما .....
  • ج IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    62 9
    از این کثافت ها غیر از این هم انتظار نیست.
  • AF ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    49 15
    والله دولت افغانی ها وعراقی ها با شرفتر از اینها بود.
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    اینا حرف مردمه نه حرف اصلاح طلبان
    • امیر IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      46 6
      جناب 22:16 اگر واقعاً حرف مردمه نه حرف اصلاح طلبان، پس باید از وزیر کنونی مسکن وشهرسازی جنای آقای دکتر !!!! آخوندی هم انتقاد کنید ، نه اینکه همه تقصیرها را گردن دولت قبل بیاندازند، میشه بفرمایید جناب آخوندی چه اقدام مثبتی در زمینه مسکن در این چهارسال و چندماه انجام داده اند؟!!!!!!!!!!! حالا خوبه بخش عمده ای از مسکن مهر کرمانشاه به خصوص در شهرستان سرپل ذهاب ، در دولت دکتر روحانی تکمیل شده ( 19 بهمن 94 به نقل از خبرگزاری اصلاح طلب ایسنا)، با وجود چنین سند محکمی ، باز هم امثال شما به خاطر تعصب سیاسی ، چشمتان را روی حقیقت بسته اید.
    • مظلوم IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      46 7
      منفی بخور تا حرف مردمو ببینی
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    76 31
    اگر این زلزله در تهران آمده بود می دیدید برجها چطور سقوط می کنند. با زلزله هفت و نیم ریشری انصافا مسکن مهر خوب دوام آورده بود.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    60 5
    اگر این زلزله در تهران آمده بود می دیدید برجها چطور سقوط می کنند. با زلزله هفت و نیم ریشری انصافا مسکن مهر خوب دوام آورده بود.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    انتقاد از مسکن مهر بی کیقیت اقدامی بسیار خوب و بجا بوده است
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      32 5
      خوب تو و اشراف جونیات برین با کیفیتشو تو زعفرانیه برای مردم بدبخت بسازین . چی میگی قبوله ؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      61 3
      غلط کردی تو بیشرف بی همه چیز کثافت که از مسکن مهر انتقاد میکنی
  • US ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    7 85
    این کار اونها اصلا جای توجیح ندارد و البته طرفداری کردن شما از دولت احمدی نژاد هم دقیقا همینطور .
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    70 6
    درود بر شما عااااااااااااالی بود مشرق
  • SE ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    75 3
    لعنت بر کاسبان زلزله...
  • روح الله IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    44 51
    اینکه مسکن مهر کیفیت ندارد بر هیچ کس پوشیده نیست و شما نباید از بی کیفیتی و عدم امکانات اولیه که حتی در شهر قم فاضلاب ندارد و چاها پر شده وحفر چاهای غیر مجاز زیر ساختمانها باعث بروز حوادث بد تر می شود شما نباید چشم خود را ببندید و باید پیگر این قضایا باشید اتفاقا اینگونه خبرها که اشکالات مسکن مهر را می گوید شاید باعث شود ذره ای از مشکلات این مردم بیچاره را حل کنند
  • علی IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    93 6
    جهت اطلاع اونایی که با غرض(همون مرض) سیاسی، هی میگن مسکن مهر، مسکن مهر!،... از اونجایی که سازه های بتونی و اسکلت ها بعد از زلزله اخیر همه سالم موندن!، ولی نماها و ... که در این زلزله آسیب دیده!، همه طی دو سال و نیم بعد از «دولت قبل!» ساخته و تکمیل شده... پیدا کنید پرتقال فروش را...
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    52 4
    خجالت نمیکشن که فقط میخوان بدزدن از مردم همیشه بدبخت ایران که گیر این افساد طلبا افتادن
    • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      15 3
      خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگر اینکه خودشان تغییر بدهند. داداش مردم گیر اینا نیافتادند، مردم خودشون به اینا رای دادند. بپرس چرا به اینا رای دادند؟(چون دنیا پرست شدن، بی ایمان شدند، بی دین شدن ...)
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    73 82
    مسکن مهر = مسکن شر
    • IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      62 14
      شر تویی شر دروغهای شماست
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      59 3
      خفه شو
  • جوون بیرجندی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    105 5
    خواستند خوار کنند ولی خوار شدند
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    4 5
    مگه دروغ گفتن؟ این مسکن مهر ها زمان کی ساخته شده؟؟!!
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    11 17
    خودت چی مشرق از فیلم پایین صفحه معلوم
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    63 5
    عجب دنیایی هست از مرگ هموطن ها مون هم این اصلاح طلب ها دنبال سو استفاده سیاسی هستن
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    28 4
    این کارها و دروغها پیگیری قضایی نداره ؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    15 2
    7.3 ریشتر زلزله اومده. انتظار داشتید فقط دو تا لیوان بیفته بشکنه؟! اصل و اساس ساختمان ها سر پا هستن. اگر مسکن مهر نبود کشته ها در حدود چند هزار نفر بود. فراموش کردید زلزله 6 ریشتری بم 40 هزار کشته داشت؟
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      2 1
      7 ریشتر زلزله مستحکمترین بناها را با خاک یکسان میکنه همین که فقط نمای بیرونی این ساختمانها ریخته خودش معجزه است حالا میخواهد مسکن مهر باشه یا مسکن بی مهر یا هر سازه دیگه.
  • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    10 2
    تف بر شرف نداشتشون
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    4 11
    خونه تفيارو كلنگش رو محمود احمدي نژاد زد...ريشش از اين آقاس
  • محمد IT ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    3 15
    اصلا لازم نیست چیزی بگن همه مردم میدونن مسکن مهر هیچ ایمنی در هنگام زلزله نداره
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    20 6
    تیتر کیهان رو نشون بده. کیهان یک خط نوشت؟
    • امیر IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      5 3
      جناب 23:43 ، جنابعالی مشکل فراموشی داری؟!!!!!!!! پرفسور نمی دونی کیهان توقیف شده؟!!!!!!!! واقعاً اصلاح طلبان و طرفداراشون فوق تخصص در زمینه فراموشی عامدانه دارند.
    • امین IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      3 2
      خطاب به 23:43 ،آی کیو کیهان توقیف شده، بعد تو میگی تیتر کیهان را نشون بده؟!!!!! خدا شفات بده.
    • حامد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      2 3
      قابل توجه ناشناس23:43 ، توجه توجه :کیهان توقیف شده است ، بعد شما دنبال تیتر کیهان می گردی؟!!!!!!!!!واقعاً بیماری این اصلاح طلبان حاده!!! و مشخصه که بیماریشون مسری هم هست!!!
  • شاهین CA ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    11 4
    با سلام از دیوثان سیاسی بیشتر از این انتظار دارید؟ دیاثت سیاسی یعنی خیانت، وادادگی، نفاق، دزدی (از بیت المال)، جاسوسی برای دشمن.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    8 3
    یه خونم بدید اینا بسازند ببینیم تا چند ریشتر دوام میاره، به انداز باد شیکم بچه تحمل میکنه
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    7 8
    مسئول بخش کامنتای مشرق خیلی باحاله این حد حقارت و رذل بودن نوبره والا کثافت از سر و روی سایت میباره
  • عارف AE ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    6 18
    من خودم سرپل بودم 95% پیشرفت این ساختمان ها دولت احمدی نژاد بوده....مشرق بسه دیگه بیدار شو
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      9 6
      غلط کردی عارف دروغ میگی - تو اونموقع توی خیابونهای تهرون دستبند سبز بسته بودی احمق عوضی
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      4 1
      چرا درباره بیمارستان سرپل ذهاب که در دولت روحانی ساخته شده و تخریب شده هیچ نمی گویند ؟!!
  • وحید US ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    3 3
    استفاده سیاسی از غم مردم کار غلطیه ولی صرف نظر از ایده اولیه مسکن مهر که خوب بود به گفته اکثر کارشناسان اجرای مسکن مهر بدلیل شتاب زدگی و شعارزدگی حاکم بر فضای مملکت ما بدبختانه بدن مطالعه کافی و نظارت صورت گرفته .تیتر شما هم از کار بد اونا یک ذره باشرافت تره ولی کماکان جناحی وشعار زده است.
  • انصاف کو IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    12 0
    اقایون دولتی اونهمه پول گرفتید از زائرای اربعین الکی به بهانه ی بیمه و.... خرج زائرا که نکردید، لا اقل خرج زلزله زده ها کنید.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    15 4
    سلام این آپارتمان ها غیر قابل سکونت شده ؟ جواب مشخصه بله ولی سوال اینجاست اگر جای این آپارتمان ها خونه های گِلی قدیمی بود حجم آوار و تعداد فوت شدگان هم همین قدر بود؟ چند درصد از خانه های اون منطقه زمان احمدی نژاد بازسازی شد و چند درصد زمان آقای روحانی؟ التماس میکنم کینه ها رو کنار بزاریم و منصف باشیم . خدا به همه ما صبر بده که تحمل و سازش با رقیب هموطن ولی دلسوز رو داشته باشیم و از کشور های خارجی و رسانه های خارجی برای منکوب کردنش کمک نگیریم ....
  • علی IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    12 4
    سازه این مسکن ها در دولت قبلی بوده و سالم مونده اما نما که در این دولت ساخته شده فرو ریخته ... پیدا کنید پرتقال فروش رو!
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    4 1
    واقعا جای خجالت داره مردم اونجا مشکل دارن اون وقت شما
  • سعید IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    22 3
    خداوکیلی این حمایت های بی چون و چرا از احمدی نژاد و تندروها و گندی که زده و عوضش کوبیدن اصلاحاتی که وجود ندارد جز یک مشت سازش کار جز بیشتر شدن نفرت مردم نسبت به شما و دیدگاه سیاسی چیز دیگری داشته است؟ عوام فریبی و دروغ بس است
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      4 16
      گند، فکر پلید شماست دروغ و دروغ و دروغ میبافید که دو قرون بیشتر گیرتون بیاد
  • US ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    20 1
    ماله نکشین قبول کنین کیفیت ساخت شون خوب نیس. یاد ماله کشیهای هسته ای افتادم
  • احد AE ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    18 3
    وجداناً دروغ نگفتن مسکن مهرها خیلی بی کیفیت وبا آشغالترین مصالح و لوازم موجود ساخته شده اند اینکه میگید در زمان اصلاح طلبان افتتاح شدن درسته اما مشکل بر میگرده به پی ریزی شنارژکاری و رعایت اصول ساخت و ساز استاندارد که همه آنها رو دولت احمدی نژاد انجام داد در دولت کنونی فقط ظریف کاریها و سیستم گرمایش و سرمایش و برق و گاز انجام شده و هیچکدام این موارد در تخریب ساختمان نقش مهمی نداره پس شما هم جانب داری نکنید من طرفدار هیچکدام از جناحین یا گروههای سیاسی نیستم اما آدم باید واقعیت رو بگه. به نظر من باید با کسانی که مقصر این شرایط هستند خیلی جدی برخورد بشه اونا قاتل این مردم بیچاره هستند. اما متاسفانه روی این موضوع هم سرپوش گذاشته میشه مثل همیشه و این فقط مردم هستند که قربانی میشوند.
  • US ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    11 3
    اصلاح طلبان افرادی مال مردمخور و شهوتران هستند که ابتدا یک موج موذیانه ایجاد میکنند و بعد شروع میکنن به موج سواری . با این شگرد رذیلانه و فساد گسترده این حال و روز سیاهیه که برای کشور عظیم و اسلامی ما رقم زدن
  • احد AE ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    3 1
    مطمئناً هیچکسی یا جناحی خودش رو مقصر نمیدونه و این قتل عام ها به عناوین مختلف همچنان ادامه خواهند داشت دشمن ما آمریکا و اسرائیل و داعش نیست بلکه همین مسئولین به اصطلاح دلسوز و در واقع سودجو و بیرحم هستند امیدواریم رهبر معظم انقلاب که خودشان صاحب عزا هستند پیگیری این موضوع رو به افراد دلسوز و قابل اعتماد بسپارند تا حداقل در حوادث بعدی شاهد چنین اتفاقات دردناکی نباشیم.
  • احد AE ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    4 4
    ما فقط پیرو خط رهبر هستیم ولی باید واقعیت رو هم قبول کرد.
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      9 2
      جهت اطلاع آقای جهانگیری و جنابعالی و امثالهم ، اسکلت این ساختمانهای مسکن مهری که شما ازش ایراد میگیرید(و البته قطعاً هم ایراد داره!) اسکلتشون در دولت قبل!!!! ساخته شده بوده که همه سر پا هستن. ولی اون کارهایی که در دوره آخوندی‌تون ساخته و تکمیل شده (مثل دیوارهای بیرونی و نماها...) اوناس که تخریب شده!!!!!!!!!!!!
  • US ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    11 1
    جنابان اصلاح طلب بجای این شامورتی بازیهای سیاسی که دیگه پیش مردم دو زار خریدار نداره یک نگاه به برجام لجنتون بندازین بهتره . ننگنامه ای که همه چیز کشور رو به اون گره زدین و 5 سال اقتصاد رو وارد رکود سهمگین کردین و خوابوندین . آخرشم همه دیدن چجوری ترامپ جون جونیتون تاپالاق پاشید وسط ورقهاش خوشگلش کرد براتون . آهان گلابیش بوده لابد
  • احد AE ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    1 5
    شما هم اگه واقع بین هستید نباید اینگونه موضع میگرفتید و به طرفداری از یک جناح جناح دیگر رو تخریب میکردید مطمئناً هیچکدام از دو جناح و حتی جناحهای دیگر هم قابل اعتماد نیستند و هر کدام ساز خودشان رو میزنند و هیچکدام حاضر نیستند نصایح پدرانه رهبری رو سرلوحه کار خود قرار دهند. وبه مردم خدمت کنند.
  • احد AE ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    4 5
    خوب شد فهمیدیم فقط نظرات موافق خودتان رو منتشر میکنید حالا در این میان یکی دوتا نظر مخالف رو هم منتشر میکنید که مردم شک نکنند. آفرین شما هم خوب بازیگرایی هستید. فقط لطفاً ادای آدم خوبها رو در نیارید.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    9 2
    به این اصلاح طلبان بگویید شما که حامی فساد و رقص و مشروب و....هستید چرا از فساد اخلاقی مهندسان دلگیرید اینها که نتیجه شعارهای شماست
  • ابوذر IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    7 2
    از دیروز هم بعضی از بازیگران فرصت طلب روشنفکر نمای اصلاح طلب به کمک دولت اومدند و هر چه فریاد داشتند سر دولت احمدی نژاد کشیدند!!!!!!!!
  • بوی مهر IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    10 6
    خودتان بشید قاضی وقضاوت کنید --شخصی سازها کمتر آسیب دیده اند ..حق را بگو ولو اینکه به زیان شما باشد
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      6 2
      جهت اطلاع آقای جهانگیری و جنابعالی و امثالهم ، اسکلت این ساختمانهای مسکن مهری که شما ازش ایراد میگیرید(و البته قطعاً هم ایراد داره!) اسکلتشون در دولت قبل!!!! ساخته شده بوده که همه سر پا هستن. ولی اون کارهایی که در دوره آخوندی‌تون ساخته و تکمیل شده (مثل دیوارهای بیرونی و نماها...) اوناس که تخریب شده!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    8 2
    شرف ندارن افساد لات
  • SE ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    9 2
    مسکن مهر باعث شده اصلاح طلبان دستشان تا حدی از جیب مردم و بیت المال کوتاه شود لذا به این طرح و احمدی نژاد کینه می ورزند
  • مراد و مارتا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    15 7
    تکمیل مسکن مهر در دوره حسن روحانی بوده. اسهال طلبان بی شرف. هرگز نمی تونید مزدوری و فتنه گری اتان را پنهان کنید. دستتان روشده دیگه. خجالت بکشید. از مسئولش گرفته تا قلم به مزدهای کثیف.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    7 6
    مشرق اینم سیاسی بوده و غرض شخصی خودت
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    7 9
    اصلاح طلب ها هر چه باشند اصولگرا ها هم ته همون کرباسند.
  • نه شرقی!نه غربی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    4 3
    ما بازیچه دست هردو گروه هستیم وآسیاب به نوبت می چرخد!رهبری و مردم هم دق کنند برایشان مهم نیست @
  • بیمام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    10 16
    واقعا مسکن مهر افتضاحه اگه برین توش بشینین مشخصه .جهانگیری راست گفته
    • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      8 4
      جهت اطلاع آقای جهانگیری و جنابعالی و امثالهم ، اسکلت این ساختمانهای مسکن مهری که شما ازش ایراد میگیرید(و البته قطعاً هم ایراد داره!) اسکلتشون در دولت قبل!!!! ساخته شده بوده که همه سر پا هستن. ولی اون کارهایی که در دوره آخوندی‌تون ساخته و تکمیل شده (مثل دیوارهای بیرونی و نماها...) اوناس که تخریب شده!!!!!!!!!!!!
  • کن IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    11 7
    از تصاویر معلومه که مسکن مهر ها اتفاقا خوب دوام اوردن ، اصلا تلفات پایین در مقایسه با زلزله بم نشونه موفقییت برنامه مسکن مهر و نوسازی بافت روستاییه
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      6 9
      مرتیکه یه پارامتری در دنیا هست به اسم تراکم جمعیت برو اول بخونش بعد بیا افاضات کن بعدشم ساعت زلزله رو با ساعت اون بسنج بعد اراجیف بنویس
  • حسین IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    9 3
    لعنت بر اصلاح طلب کثیفی که عکس زلزله دیگر کشورها رو به اسم ایران منتشر می کنه همتون بمیرید
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    6 4
    هر جا دفعا از حقوقو خواسته های مردم مطرح است از نظر مشرق سیاسی بازی است - هر جا هدر رفتن جان و خون و مال مردم است است از نظر مشرق موجه است
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      4 1
      مسکن مهر این مناطق در زمان دولت اعتدال ساخته شده . متوجهی ؟؟؟
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
      7 1
      اینکه خبرنگار اصلاح طلب عکس زلزله ایتالیا را بجای زلزله ایران منتشر می کند سیاسی کاری نیست ؟!
  • ژن خوب IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    5 0
    تقصیر خود مردمه اونا باید مطالبه کنند مسئولان کارشون رو بلدن به عنوان یه مسئول
  • راوی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    7 4
    پیمانکارران مسکن مهر اصلاحطلبان بودند نمونه اش در کرمان 3000 واحد را ساختند ، این جماعت دزدی و اختلاس توی خونشان است.
  • حسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    2 2
    شما را به خدا دعواهای خاله زنکی را تعطیل کنید و به فکر مردم بدبخت باشید
  • حسن IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    2 2
    شما را به خدا دعواهای خاله زنکی را تعطیل کنید و به فکر مردم بدبخت باشید
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    5 5
    اصلا نگران نباشید اصلاح طلب و اصول گرا در حفظ جان مردم به یک اندازه بی عرضه بوده اید
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    10 0
    آره خوب خونه هایی که اینا برا مردم ساختن با زلزله 7 ریشتری که هیچ سنگم از آسمون بباره خراب نمیشه چون وجود خارجی نداره! دیدید که تو زلزله بم 36000 نفر مردن اما برج های ساخت اینا خراب نشد............. به عبارتی دارن میگن ببینید ما چه کار خوبی میکنیم اصلا نمیسازیم تا خراب نشه! ملت ما هم که ماشالله اکثرا فهمیده
  • محمود IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
    10 2
    چرا این فساد طلبهارو اعدام نمیکنین وجود اینا واقعا سمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس