کد خبر 798005
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
شرکت فولاد میبد

شرکت فولاد میبد در مرداد 96 به تعطیلی کشیده شده و حدود 300 نفر از پرسنل این شرکت بیکار می­شوند.

به گزارش مشرق، شرکت فولاد میبد، از سال 88 بعد از سال­ها فعالیت، اعلام ورشکستی می­کند و تعطیل می­شود و حدود 400 نفر از کارمندان این شرکت بیکار می­شوند. اما این شرکت در تاریخ 22 بهمن سال گذشته(1395) بعد از 7 سال با تبلیغات رسانه­ای و مصاحبه­ی فرماندار و صاحب شرکت شروع به کار می­کند و نیروهای مورد نیاز خود را می­گیرد.

این بار شرکت فولاد طولی نمی­کشد و در ظرف کمتر از یک سال در مرداد 96 به تعطیلی کشیده می­شود و حدود 300 نفر از پرسنل این شرکت در حالی که تمامی نیروها بدون بیمه ­ی بیکاری و فقط با دریافت 2 ماه حقوق اولیه ­ی­ خود،  بیکار می­شوند. این در حالی است که نیروهای این شرکت با وعده و وعید مسئولین فولاد و حمایت فرمانداری شغل قبلی خود را رها کردند و کارمند این شرکت شدند.

اکنون کارگران و پرسنل این شرکت با عدم دریافت حقوق در وضع بسیار بد مالی به سر می­برند. با وجود این که کاگران از ارگان­های مختلف، از جمله فرمانداری، استانداری و نماینده­ی مجلس و .. پیگیری کردند ولی نتواستند حقوق خود را استیفا کنند. کارگران، از مسئولین کشوری و استانی عاجزانه تقاضا دارند؛ مشکلشان را پیگیری کنند؛ شاید مرهمی باشد بر زخم آن­ها.

به نقل از کارشناسان، این شرکت با هزینه­ی بسیار بالا راه­­اندازی شده و دارای ظرفیت مناسب، برای تولید فولاد می­باشد. با بهره­­گیری درست و مدیریت صحیح امکان احیای این شرکت است و توانایی این را دارد نیروه­های پرسنلی خود را تا 1000-1500 نفر گسترش دهد؛ ولی به دلیل مدیریت ضعیف این شرکت کمتر از یک سال به تعطیلی کشیده می­شود و تمامی نیروهای ان بیکار می­شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    اشتباه می کنید مگه جایی هم تعطیل شده در این دولت میکن هفصد هزار شغل ایجاد کردیم اینا که ایستاده اند حتما می خوان در راهپیمایی شرکت کنند چون پلاکارد دارند دورود بر احمدی نزاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس