کد خبر 797799
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
زلزله

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شدت زلزله بالا بوده است، گفت:‌ تاکنون ۳۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲۰۰ نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش مشرق، مجتبی نیک‌کردار با بیان اینکه زلزله 7.3 ریشتری ساعت  21:48 ‌ازگله در کرمانشاه را لرزاند، اظهار داشت: پس از وقوع این زلزله ستاد مدیریت بحران در استانداری تشکیل ‌و همه مدیران در ‌استانداری ‌حضور یافتند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سپاه پاسداران، هلال‌احمر، ارتش و نیروی انتظامی‌ در همان دقایق اولیه برای کمک به مردم وارد عمل شدند، افزود: ‌سازمان‌های برق، آب و گاز و دیگر سازمان‌های ‌زیرساختی سریعا ‌وارد عمل شدند و در حال حاضر برق و آب برخی نقاط قطع شده است که تلاش می‌کنند وصل ‌شود.

نیک‌کردار با بیان اینکه شدت زلزله بالا بوده است، تصریح کرد: ‌خسارات این زلزله  به احتمال زیاد بالاست و تاکنون 30 نفر جان خود را از دست داده‌اند و 200 نفر مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه گردنه‌هایی که در محوهای مواصلاتی استان ‌بسته شده بود توسط عوامل راهداری باز شد، گفت: ‌امداد و نجات شروع شده ‌است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به وقوع چند پس لرزه گفت: از مردم می‌خواهیم هوشیار باشند و در مکان‌های امن حضور یافته ‌و آرامش خود را حفظ کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس