کد خبر 797151
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
برانکو

در تمرین روز گذشته پرسپولیس برانکو توصیه عجیبی به بازیکنانش کرد.

به گزارش مشرق، خوشحالی برانکو از بازگشت مصدومان تیمش دوام چندانی نداشت چرا که ماهینی دوباره تمرین گروهی را ترک کرد. این اتفاق روز چهارشنبه رخ داد اما خوبی‌اش این است که حالا هم ربیع‌خواه دوباره با تیم همراه شده و هم منشا رضایت داده که از سفر برگردد. تمرین نوبت اول جمعه را قرمزها ساعت 10:10 دقیقه آغاز کردند و در حالی که احمدزاده و ماهینی به تمرین اختصاصی مشغول بودند، بقیه بازیکنان حرکت از بین کنز و پاسکاری از لابه‌لای نیزه‌ها و گلزنی زیر نظر مارکو را در دستور کار داشتند.

مرور کارهای تاکتیکی، ارسال از جناحین، عبور از بین آدمک‌ها و گلزنی، بخش بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد و در آخرین مرحله، مارکو بازیکنان را به سالن بدنسازی برد تا 20 دقیقه وزنه بزنند.

سوت شروع تمرین بعدی را هم برانکو ساعت 16 به صدا درآورد؛ آن‌هم در حضور خبرنگاران و در حالی که نزدیک به 200 هوادار پشت در مانده بودند. اتفاق جالب‌تر، ترافیک شدید در اطراف ورزشگاه شهید کاظمی (به خاطر جمعه بازار) بود و بازار مارگیری و تردستی هم حسابی داغ بود.

اتفاق‌های مهم‌تر اما در زمین چمن رخ داد. جایی که بشار رسن همچنان غایب بود و بازیکنان در نبود مارکو بدن‌های‌شان را زیر نظر چوک گرم کردند.

بعد از آن به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه فوتبال با دروازه کوچک انجام می‌دادند و گروه دیگر به صورت انفرادی کار با توپ می‌کردند و هر چند دقیقه یک بار این دو گروه جای خود را با یکدیگر عوض می‌کردند. بخش بعدی تمرین پرسپولیس به این صورت بود که تمامی بازیکنان باید با توپ حرکت کرده و روی دروازه سانتر می‌کردند. در این میان فریادهای برانکو از همه جالب‌تر بود که به بازیکنانش می‌گفت: «جوری تمرین کنید که چمن‌ها کنده شود!»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس