بازیگر معروف

جین سیمور، بازیگر مشهور سریال «پزشک دهکده» فاش کرده است تهیه‌کننده‌ای در رفتار آزاردهنده‌ای به او گفته «من سهمم را انجام داده‌ام و حالا نوبت تو هست تا سهمت را بدهی.»

به گزارش مشرق، جین سیمور آخرین بازیگری است که به شکل عمومی جزییات تجربه خود از به دستکاری‌های جنسی در هالیوود سخن گفته است. وی در گفتگو با برنامه «طلوع» شبکه خبری اسکای گفته است در اوایل کارش به خانه یک تهیه‌کننده مشهور دعوت شده و در حالی که انتظار داشته افراد دیگری نیز دعوت شده باشند، خود را تنها در خانه می‌یابد.

تهیه‌کنند ظاهراً به او گفته است سیمور برای فیلمی عالی است که درباره‌اش حرف می‌زندند و پیش از آن افزوده «من سهمم را انجام داده‌ام و حالا نوبت تو هست تا سهمت را بدهی... نهف نه، تو می‌دونی باید چه کنی و من قرار هست چه کنم. نه، نمی‌دانم  او دستش را روی پای من گذاشت و حرکت داد.»

خانم سیمور سپس گفته است چگونه عقب‌نشینی کرده و روبه‌روی این تهیه‌کننده ایستاده است. این بازیگر همچنین گفته این تهیه‌کننده به عنوان یکی از قدرتمندترین مردان هالیوود در آن زمان او را تهدید کرده است «اگر به کسی دباره این اتفاق حرفی بزنی یا آنکه حتی در خانه من بودی.» وقتی سیمور به تهیه‌کننده می‌گوید افرادی درباره این ملاقات می‌دانند، او پاسخ داده «تو باید دروغ بگویی. تو هرگز در این شهر کار نخواهی کرد.» 

جین سیمور گفته است «او چنین قدرتی را داشت.» سیمور گفته این اتفاق باعث وقفه یکسال در کار کردنش شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس