کد خبر 796053
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
بنیامین نتانیاهو

وزیر خارجه ارمنستان در سرزمین‌های اشغالی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و در خصوص روابط دوجانبه و همچنین «ایران» با او به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل روز سه شنبه با «ادوارد نعلبندیان» وزیر خارجه ارمنستان  دیدار کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» در این دیدار دو طرف بر تحکیم روابط  و تقویت آن و نیز افزایش همکاری‌ها در حوزه‌های فن آوری، کشاورزی و نیز سایبری به رایزنی پرداختند.

نتانیاهو و نعلبندیان همچنین درباره رشد فزاینده نفوذ ایران و آنچه برنامه‌های تهران برای افزایش حضور نظامی در منطقه خوانده شده، گفت‌وگو کردند.

در ماه اوت گذشته شایعاتی درباره همراهی تل آویو با جمهوری آذربایجان در حمله علیه مواضع ارمنستان رواج یافت. متعاقب این مسئله، صادرات پهپاد اسرائیل به باکو نیز قطع شد.

جمهوری آذربایجان در حالی از مشتریان پهپادهای ساخت اسرائیل است که چندین سال با ارمنستان بابت منطقه ناگورنو قره باغ اختلاف دارد و هر از چندگاهی درگیری‌های مرزی بین دو طرف دیده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    5 3
    کا هستند فاشیستهای طرفدار ارمنستان باید این فاشیستها بدونن مثلث یونان ارمنستان اسرائیل بر علیه مسلمین در منطقه متحد هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس