کد خبر 796044
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
محسن مسلمان

بازی تدارکاتی پرسپولیس در روز گذشته و مقابل شهرداری ورامین یک نکته ویژه داشت و آن هم مربوط به عملکرد محسن مسلمان بود.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در اولین روز حضورش در تهران و بعد از تعطیلی تمرینات این تیم، سرخپوشان را در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری ورامین فرستاد. سرمربی کروات سرخپوشان که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، وحید امیری، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، بوژیدار رادوشوویچ و حسین ماهینی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، مرخصی و مصدومیت در اختیار نداشت، از محسن مسلمان در خط حمله سود برد.


اتفاقی که در دقایق ابتدایی بازی از شکل عجیب این تیم به واسطه عدم حضور 9 بازیکن خبر می‌داد و البته هافبک موفق پرسپولیس که با 5 پاس گل در صدر پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، توانست در این پست نیز بدرخشد. مسلمان با ارسال 3 پاس گل در این دیدار تدارکاتی مقابل حریف هرچند آماتور، یک روز درخشان را پشت سر گذاشت تا برای بازگشت به ترکیب اصلی امیدوارتر از قبل شود.

هافبک شماره 77 سرخپوشان که در غیاب سه کاپیتان اصلی تیم، بازوبند را نیز در اختیار داشت از نظر رفتاری نیز روز خوبی را به پایان رساند تا نشان دهد سکونشینی و نیمکت نشینی تا حد زیادی او را متوجه رفتارش کرده و برانکو ایوانکوویچ می‌تواند بار دیگر به او اعتماد داشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس