پلیس افغانستان

مقامات افغان اعلام کردند که با کشته شدن افراد وابسته به داعش در حمله به ساختمان تلویزیون شمشاد در کابل درگیری‌ها پایان یافته است.

 به گزارش مشرق، «نجیب دانش» سخنگوی وزارت کشور افغانستان کشته شدن مهاجمان مسلح و تصفیه ساختمان تلویزیون شمشماد از سوی نیروهای امنیتی افغان را تایید کرد.

وی آماری از تلفات این حمله ارائه نکرد اما از کشته شدن دو محافظ امنیتی این شبکه تلویزیون خبر داد.

صبح امروز مهاجمان مسلح وابسته به داعش پس از حمله انتحاری وارد ساختمان تلویزیون شمشماد در شهر کابل شدند و به سوی کارمندان این شبکه آتش گشودند.

«طایر زلاند» مدیر مسئول این تلویزیون گفت که پس از انفجار در ورودی ساختمان این تلویزیون، کارمندان از محل کارشان به بیرون انتقال یافتند.

اما یکی از کارمندان این تلویزیون اظهار داشت در این حمله ۲۰ نفر از کارمندان این تلویزیون زخمی و دو محافظ امنیتی این شبکه تلویزیونی نیز کشته‌ شده‌اند.

سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای از عدم مداخله و ارتباط این گروه در حمله به تلویزیون شمشاد خبر داد اما گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به این حمله تاکید کرد که حملات تروریستی نمی‌تواند آزادی بیان در این کشور را محدود کند زیرا از بزرگترین دستاوردهای این کشور محسوب می‌شود.

با این حال این حمله محکومیت‌های گسترده سیاستمدران افغان و مردم این کشور را در پی داشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس