صنعتگر

قطعه «عشق (ع) » با صدای غلامرضا صنعتگر به مناسبت اربعین حسینی منتشر شد .

به گزارش مشرق، انتشار این اثر در حالی صورت میگیرد که این هنرمند همچنان در بستر بیماری است و هم اکنون در بیمارستان بستری است. ‎وحید قربانی تهیه کننده اثر در این باره توضیح داد: این قطعه بر روی ترانه ای از مجید ذاکری ساخته شده و تنظیم و آهنگسازی این قطعه نیز بر عهده دکتر محمدرضا چراغعلی بوده است.

‎وی ادامه داد: این قطعه در واقع تیتراژ فیلم مستند «جام وصل» است که چند روایت از یک عمر نوکری یک مداح را در به تصویر خواهد کشید . این مستند از زاویه ها و دیدگاه افراد مختلف زندگی یک مداح و عاشق امام حسین (ع) به نام زنده یاد محسن فیضی را به تصویر می کشد و به تهیه کنندگی بنده مراحل پایانی تولید را طی می کند که به زودی از طریق شبکه سینمای خانگی پخش خواهد شد.

‎قربانی افزود: ما ضبط این اثر را در روز میلاد امام حسین (ع) انجام دادیم اما متاسفانه به دلیل اینکه مستند جام وصل آماده پخش نشد و چون در ایام منتهی به اربعین حسینی قرار گرفتیم تصمیم مان بر این شد که تیتراژ این فیلم مستند به همراه کلیپ مخصوص آن را منتشر کنیم. با این امید که اگر این اثر به دل هر کس نشست، اول برای شفای تمام بیماران مخصوصا هنرمند عزیزمان غلامرضا صنعتگر دعا نماید و همچنین برای شادی روح تمام دوستداران اهل بیت مخصوصا حاج محسن فیضی فاتحه ای قرائت نماید.

در ادامه می توانید، این قطعه را بشنوید و ببینید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس