آستان قدس رضوی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی استان برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع)به ویژه زائران پیاده در ایام دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمرتضی بختیاری اظهار داشت: آخرین جلسه برای هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های خدمت‌رسان با حضور مدیران ارشد و نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار و تصمیماتی خوبی نیز گرفته شد.

وی تصریح کرد: با تعامل سازنده و اثربخشی که بین مجموعه معاونت‌ها و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، معاونت زیارت استانداری خراسان‌رضوی، جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حضرت رضا(ع)، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی وجود دارد امیدواریم بتوانیم با افزایش سطح کمی و کیفی خدمات، رضایت هرچه بیشتر زائران را در این ایام که اوج حضور هیئات مذهبی و زائران پیاده است، کسب کنیم.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به پیش‌بینی تشرف 300 هزار زائر پیاده در ایام دهه آخر صفر، گفت: از روز پس از اربعین حسینی با آماده‌باش کامل آستان قدس رضوی و ستاد دهه آخر صفر، رسماً کار خدمت رسانی به زائران پیاده آغاز می‌شود.

بختیاری گفت: بحمدالله با تجارب ارزشمندی که در سال‌های اخیر کسب شده، فرهنگ میزبانی از زائران در حال توسعه است و موضوعاتی نظیر بیمه، اسکان، تغذیه و امنیت زائران نیز با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.وی در ادامه با تقدیر از خدمات صورت گرفته اظهار داشت: به همت خادمان امام رضا(ع) در 60 ایستگاه صلواتی به زائران پیاده ارائه خدمت می‌شود و به تمامی این عزیزان غذای متبرک مهمانسرای حضرت تقدیم می‌شود.

بختیاری در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی زائران عزیز با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، زیارتی آرام و بامعرفت را در حریم نورانی حضرت ثامن الائمه(ع)داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس