علی کریمی

رییس کمیته تعیین وضعیت گفت: علی کریمی بابت رسیدگی به شکایت مالی اش 2% از کل مبلغی که به خاطرش شکایت کرده را به حساب فدراسیون واریز کرد.

سرویس ورزش مشرق – پیرو انتشار خبر شکایت علی کریمی از باشگاه نفت تهران برای دریافت مطالبات مالی اش با رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صحبت کردیم تا مشخص شود رقم واریزی به حساب فدراسیون دقیقا چقدر بوده است.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با مشرق، درباره این موضوع اظهار داشت: هر فرد فوتبالی بخواهد برای دریافت مطالبات مالی اش از کسی یا باشگاهی شکایت کند باید طبق قوانین فیفا ابتدا 2% از کل مبلغ مورد نظرش را به حساب فدراسیون یا اگر به فیفا شکایت می کند به حساب فیفا واریز کند.

وی ادامه داد: آقای علی کریمی هم با توجه به همین قانون مبلغ 44 میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کرده است تا شکایت شان از باشگاه نفت رسیدگی شود.

رییس کمیته تعیین وضعیت در این باره که اقدام برای رسیدگی به این پرونده چه زمانی شروع و تا چه زمانی به سرانجام می رسد توضیح داد: فدراسیون از امروز پیگیر این شکایت شده و از نماینده باشگاه نفت دعوت می کند توضیحات خود را به فدراسیون ارائه بدهد. پس از بررسی کلی و فرصتی که برای دو طرف برای ارائه مستندات شان در این مدت در نظر گرفته می شود حداکثر ظرف 10 روز رأی صادره را اعلام خواهد کرد.

وثوق احمدی در این باره که تکلیف 44 میلیون تومانی که علی کریمی به حساب فدراسیون واریز کرده چه می شود خاطر نشان کرد: اگر شکایت کننده در این پرونده برنده شود، طرف مقابل باید علاوه بر مطالبات درخواستی در شکایت، این رقم را هم به علی کریمی بپردازد. اگر هم برعکس باشد این رقم بابت حق دادرسی به موضوع، در حساب فدراسیون خواهد ماند.

به گزارش مشرق، با توجه به توضیحات رییس کمیته تعیین وضعیت در بحث 2%، رقم قرارداد علی کریمی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    4 1
    پول مفت و دل بی رحم. 44 میلیون براش ریسک نیست پول خرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس