دهقانی

وزیر سابق دفاع گفت: رژیم صهیونیستی با تجربه ای که از جنگ ٣٣ روزه به دست آورده، یقینا جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سردار حسین دهقان مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا و وزیر سابق دفاع، با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم ختم پدر سردار سلیمانی درخصوص اوضاع اخیر در لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با تجربه ای که از جنگ ٣٣ روزه به دست آورده، یقینا جرات تجاوز به لبنان را نخواهد داشت اما از جنایتکار جز جنایت انتظاری نیست مخصوصا رژیم صهیونیستی که نطفه جنایت را در جهان اسلام کاشته است.

دهقان افزود: تحلیل و برداشت غلط آمریکایی ها از منطقه یکی از اشتباهات آنهاست و موج بیداری اسلامی در همه کشورهای منطقه موجودیت آمریکایی ها و عوامل آنها را در منطقه هدف گرفته است.

وی گفت: عربستان به چه علت امروز ملت مظلوم یمن را از هوا و زمین و با همه سلاح هایی که در اختیار دارد را مورد هدف قرار می دهد اما کسی متعرض آن نمی شود؟



وزیر سابق دفاع افزود: سپاه مسئولیت دفاع از نظام و انقلاب را بر عهده دارد، آنچه از جانب آمریکایی ها مطرح می شود فاقد ارزش است و سپاه بر اساس قانون اساسی یکی از نیروهای نظامی رسمی کشور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    3 21
    حالا گیریم این جرات رو کرد
    • امیر IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      6 2
      جناب 16:47 ،اسرائیل غلط می کنه که بخواد دوباره به لبنان حمله کنه، جنابعالی هم دنبال گیریم خودت باش خخخخخخ
    • علی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      14 2
      کسایی که مطالعات نظامی دارن درجریان داشته های اسراییل و حزب الله لبنان هستن اسراییل به کل لبنان حمله نخواهد کرد به مناطقی که حزب الله نفوذ داره حمله میکنه البته اگه حمله کند. درصورت حمله هیچی اونا به ازای یک متر لبنان یه بمب میریزن و کشور رو با خاک یکی خواهند کرد کلی زن و بچه رو خواهند کشت درعوض حزب الله هم با پرتاب راکت و موشک جواب خواهد داد بعد گذشت ۲۰ روز دوباره صلح میکنن همین. این وسط کلی خرابه میمونه و کلی زن وبچه بی گناه. درعوض چن نفر هم از اسراییلیا خواهند مرد.
    • GB ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      1 4
      مرگ بر مزدوران اسرائیل . اسرائیل شیطان صفت اگر غلطی کند همچون خیبر که دژهای صهیونیست ها را فروریختیم دیوارهای حائل این صهیونیست های ترسو را فرو خواهیم رخت
  • GB ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    1 1
    مرگ بر رژیم فاشیستی صهیونیستی اسرائیل شیطان جنایتکار غاصب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس