کد خبر 795116
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
امید نورافکن بهنام برزای

هافبک جدید تیم استقلال گفت: برای این روزها لحظه شماری کردم و باور کنید نمی‌توانستم خودم را در پیراهن تیم دیگری جز استقلال ببینم.

به گزارش مشرق، بهنام برزای در خصوص عقد قراردادش با استقلال گفت: خدا را شکر می‌کنم مجدداً توانستم پیراهن تیم محبوبم را بپوشم و از این بابت شکرگزار خدا هستم. امروز قرارداد دوسال و نیمه بستم که نیم فصل از آن قرار نیست پولی بگیرم یعنی در واقع قراردادم دوساله است. 

وی افزود: من با وجود اینکه پیشنهادات دیگری داشتم، وقتی با پیشنهاد مسئولان باشگاه استقلال روبه‌رو شدم، تصمیم گرفتم پاسخی به پیشنهادات دیگر ندهم، البته امیدوارم بتوانم خواسته تماشاگران را اجابت کرده و بهترین عملکرد را برای تیم استقلال داشته باشم. 

هافبک مهاجم جدید آبی‌پوشان در خصوص اینکه ظاهرا از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشت و چرا به آنها پاسخ منفی داد، گفت: جا دارد در ابتدا از آقای کمالوند و مربیان دیگری که به من پیشنهاد دادند تشکر کنم، اما حقیقتاً نمی‌توانستم خودم را در پیراهن تیم دیگری جز استقلال ببینم. خیلی روی این موضوع فکر کردم و این مسئله شبانه‌روز روی من تأثیر داشت. حالا هم از اینکه به استقلال برگشته‌ام خوشحالم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم. 

برزای در ادامه تأکید کرد: آنقدر استقلال را دوست دارم که اگر بگویم برای نیم‌فصل پیش‌رو پولی نمی‌گیرم شاید باور نکنید، من با استقلال قرارداد سفید امضا کردم و مسائل مالی‌ام از سال آینده آغاز می‌شود. فقط دوست داشتم دین خودم را به تماشاگران استقلال ادا کنم، چون آنها سال گذشته از من خیلی حمایت کردند و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

وی در پایان در خصوص شماره پیراهنش گفت: قرار است مجددا شماره ۷۷ را بپوشم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس